Sir_Ballas Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 the green sabre? als CJ de groene sabre ziet als hij naar angel pine gaat, en dus weg is uit Los Santos? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zeaas Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 drive-by, terug denkend aan zn moeder die daardoor ook dood is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Als je een save game opnieuw laad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Het woord Tripskip komt in me op, ik ga het gewoon proberen! Hét antwoord is: Tripskip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Het moment dat je voor de tweede keer Glen Park moet overnemen in de missie Beat Down on B Dup. Kwam ineens in me op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Aannemend dat bovenstaand fout is, heb je nog een hint VWO-er? Volgens mij komen we er niet echt uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Als hij met Madd Dogg achter OG Loc aangaat voor dat rijmboek, die CJ een hele tijd geleden zelf van Madd Dogg gejat heeft? Je zit in de goede richting, het gaat ook inderdaad om twee missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) In Madd Dog Rhymes zit een bewaker op een bank en speelt een bepaald spel, waarvan je de geluiden duidelijk hoort. In A Home in the Hills hoor je die geluiden weer. Bewerkt: 5 januari 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 De missies Cesar Vialpando en Life's a Beach, omdat je in beide missies moet 'dansen'? Of zit ik nu in een verkeerde richting te denken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Of zit ik nu in een verkeerde richting te denken? Niet op de manier die jij bedoelt.. De twee missies die ik zoek spelen zich buiten Los Santos af. Kom op mensen, nu is het echt een inkoppertje geworden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 in 'badlands moet je een snitch vermoorden, en in snail trail weer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Wellicht als CJ, na een onvergetelijke rit naar zijn garage in Doherty, eenmaal daar wééral een tochtje met The Truth moet maken? (Missienamen staan in mijn signature ) (Nog iets, Vlaams is blijkbaar besmettelijk) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) In Wu Zi Mu kom je een Walton tegen, als vaste ped. In Madd Dog kom je weer een Walton tegen: je moet 'm gebruiken om Madd Dog op te vangen. Bewerkt: 5 januari 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Foreigner is héél dichtbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Argh. Wat missies betreft of wat associaties betreft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.