.Timothy Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Wat de missies betreft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Je moet Madd Dogg redden, terwijl je de reden voor zijn zelfmoord hebt veroorzaakt (Zijn rijmboek en manager) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 in wu zi mu kom je een walton tegen bestuurd door een elvis, in madd dogg moet je een walton gebruiken in de enigste stad waar elvissen voorkomen. toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) Ballas, dat komt zo ongeveer overeen met het nét niet goede antwoord dat ik zojuist al gaf. 't Zal allemaal wel heel erg voor de hand liggend zijn, maar ik heb nu echt geen idee meer ;P Dacht echt dat ik 'm had met mijn antwoord Bewerkt: 5 januari 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) Ik denk dat ik het weet. Heb je het toevallig over de missies Wu Zi Mu en Farewell, My Love. Een deja vu, maar net omgekeerd Nja, het is te zien of je het hele eiland als Los Santos bestempelt of enkel de stad, ander spelen die twee zich niet buiten Los Santos af. Bewerkt: 5 januari 2013 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 in are you going to san fierro vernietig je een plek waar drugs wordt geproduceerd, en in ya-ka boom boom weer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Zoveel déjà vu's! Je moet op een gegeven moment weer autorijles volgen, je moet Back to School? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Ik denk dat ik het weet. Heb je het toevallig over de missies Wu Zi Mu en Farewell, My Love. Een deja vu, maar net omgekeerd Nja, het is te zien of je het hele eiland als Los Santos bestempelt of enkel de stad, ander spelen die twee zich niet buiten Los Santos af. Hèhè... Edit: als beloning ben je nu Megalid, gefeliciteerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) Oh, op die manier. Dat was eigenlijk best simpel, dacht te veel na. Gratz Thebig ;D Bewerkt: 5 januari 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2013 Kijk dit zijn leuke vragen waarbij iedereen het niet weet en dat er 2 pagina's ontstaan! xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2013 Aha, ik vond mijn promotie al zeer raar gepland. Hmm, in vragen bedenken ben ik wel geen kei. Ik zoek de naam van een plek. De naam laat verraden dat verliefde stelletjes er vaak komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2013 Hanky Panky Point Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2013 Zo, de eer om een vraag te mogen stellen blijft bij de Lennart's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2013 Wat is de hoogte van het hoogste gebouw in San Andreas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2013 (bewerkt) 1,018 FT, oftewel 310 meter. @ballas Bewerkt: 6 januari 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.