Nissan Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Geplaatst: 26 november 2013 Het lijstje van Foreigner en dan nog Black Project? Reageren
Nissan Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Referenties naar aliens in de game zijn te vinden, waar? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Moeten we ze allemaal geven of enkele? Om te beginnen heb je de UFO spottings in het interieur van ondermeer Lil' Probe Inn (waar dan ook toevallig een UFO op eens tok draait voor de deur)? Reageren
Basssss Geplaatst: 29 november 2013 Rapport Geplaatst: 29 november 2013 Naast dat wat Phoeny noemt, verteld The Truth ook dat hij te maken heeft gehad met aliens. Zo praat hij op WCTR over iets dat hij een "ding" heeft gevonden en dat er aliens in zitten. Verder verteld 'ie in Wear Flowers In Your Hair dat de olie-industrie gerund wordt door aliens met slangenhoofden en volgens mij is hij zelf ook een keer ontvoerd door aliens. Reageren
Rutger. Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Eh, wellicht Area 69? Omdat daar wellicht aliens onderzocht zouden zijn? Reageren
Nissan Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Nogal onduidelijk, en bovendien incompleet. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 -lil probe'inn -alle bullshit die The Truth uitkraamt -tijdens Black Project wordt er over de intercom gezegd dat het stelen van alien technologie verboden is en het noemt een alienlichaam -voetgangers noemen soms aliens -the epsilon programm zegt dat aliens op aarde rondlopen Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 in welke missie's vermoord je 2 antagonisten? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 dat is 1, nu wil ik er nog een. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Ik zie nu pas dat je inderdaad missie's zei... :$ Hoe dan ook, doel je verder nog op End of the Line? Er overlijden wel twee antagonisten aldaar, hoewel je er maar één zelf vermoordt... Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 oh ja die ene gaat dood, excuses :$ maar dat waren inderdaad de missies die ik bedoelde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.