Velaro Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Helemaal correct! Wel letterlijk gekopieert, jammer dat zoveel mensen toch op WikiGTA gaan kijken, dan is het niet meer zo leuk. Naja, jouw beurt. @CenMan: Hij mag pas een vraag stellen als de vrager het antwoord goedgekeurt is. Anders zou het nogal een zooitje worden. Bewerkt: 23 juni 2006 door Velaro Reageren
Dago58x Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Waar Ontmoette CJ ,Cesar? Zeg ook welke missie en waar..!! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 ik geloof in de missie Cesar Vialpando op het pleintje waar missie zich grootendeels afspeeld (ik dacht beetje rechts boven in de hoek) Reageren
Dago58x Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 ik geloof in de missie Cesar Vialpando op het pleintje waar missie zich grootendeels afspeeld (ik dacht beetje rechts boven in de hoek) Cesar Vialpando is wel goed maar de plaats niet Je hebt geschreven waar de missie afspeelt je moet ook zeggen waar die lowrider challenge is Reageren
Kraay Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) ik geloof in de missie Cesar Vialpando op het pleintje waar missie zich grootendeels afspeeld (ik dacht beetje rechts boven in de hoek) Cesar Vialpando is wel goed maar de plaats niet Je hebt geschreven waar de missie afspeelt je moet ook zeggen waar die lowrider challenge is Bij de parkeerplaats van het treinstation in LS..In de missie Cesar Vialpando Bewerkt: 24 juni 2006 door Kraay Reageren
Puma Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 in de missie "Cesar Vialpando" (zoiets) en de plaats is dat pleintje rechts van de tunnel, achter het treinstation. Reageren
Dago58x Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 ik geloof in de missie Cesar Vialpando op het pleintje waar missie zich grootendeels afspeeld (ik dacht beetje rechts boven in de hoek) Cesar Vialpando is wel goed maar de plaats niet Je hebt geschreven waar de missie afspeelt je moet ook zeggen waar die lowrider challenge is Bij de parkeerplaats van het treinstation in LS..In de missie Cesar Vialpando Yup Dat is goed..!! Sorry Puma Maar Kraay was eerder Reageren
Baffie Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Yup Dat is goed..!!Sorry Puma Maar Kraay was eerder Misschien wel handig om er nog bij te zeggen dat dat station Unity Station heette... Reageren
Puma Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 sorry baffie maar ik was je voor en kraay was mij voor maja kraay doe volgende vraag Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 sorry baffie maar ik was je voor en kraay was mij voor maja kraay doe volgende vraag Hij wilde alleen wat Informatie toevoegen Maar dit wordt een beetje Offtopic dus Ontopic maar weer Reageren
Kraay Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Sorry, was het(alweer) vergeten. Vraag: Bij de (zij)missie: Plot A Course, moet je binnen een tijd iets halen, onder welke tijd moet je zeker zitten? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Moest het niet onder de 30 seconden ?! Reageren
Kraay Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Moest het niet onder de 30 seconden ?! Nee. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Moest het niet onder de 30 seconden ?! Tel daar es 10 seconden bij ! Tales Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.