JasonStatham Geplaatst: 1 januari 2016 Rapport Geplaatst: 1 januari 2016 Jaahzeker Geproduceerd door DMA Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 januari 2016 Rapport Geplaatst: 1 januari 2016 (bewerkt) Ergens in het spel doet Big Smoke een bestelling bij de praatpaal bij Cluckin Bell. Wat bestelt hij? Bewerkt: 1 januari 2016 door Bassieboy35 Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 1 januari 2016 Rapport Geplaatst: 1 januari 2016 Ik hoor het hem nog zo zeggen: two number nine's, a number nine large, a number seven, a number six with extra dip, two number forty-five's, one with cheese, and a laaarge soda. Volgens mij is dat 'm. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 januari 2016 Rapport Geplaatst: 1 januari 2016 Geweldige scene blijft het, haha. Je hebt hem goed alleen nummer 6 en 7 had je om kunnen draaien, maar het ging niet om de volgorde. Goed! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Wat is er nog meer opvallend aan de betreffende cutscene? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Aan het begin kan je in de hoek van het scherm het standbeeld van Big Smoke zien, wat ook te vinden is in zijn Crack Den? Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 (bewerkt) Dat ze een doosje van de Burger Shot meekrijgen, terwijl ze bij de Cluckin' Bell te eten halen? Bewerkt: 4 januari 2016 door RUBENN Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Aan het begin kan je in de hoek van het scherm het standbeeld van Big Smoke zien, wat ook te vinden is in zijn Crack Den? Interessant, ga ik me eens in verdiepen... Niet wat ik zocht, in ieder geval. Dat ze een doosje van de Burger Shot meekrijgen, terwijl ze bij de Cluckin' Bell te eten halen? En yep, hier doelde ik op. Volgende voor jou. Reageren
RUBENN Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 Het Linden Station is een kopie van het ... ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.