Sir_Ballas Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Geplaatst: 26 maart 2017 waarom stel je altijd van die kutvragen Bullbars? Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Geplaatst: 26 maart 2017 3 uur geleden, Sir_Ballas zei: waarom stel je altijd van die kutvragen Bullbars? omdat het leuk is Juist! Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 13 juli 2017 Rapport Geplaatst: 13 juli 2017 In welke missie komen we 2 oude vrienden uit Vice City tegen? Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 13 juli 2017 Rapport Geplaatst: 13 juli 2017 Wear Flowers in your Hair heeft er 2 Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 9 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2017 Pak ik 'm even op: hoe kun je in het spel een all-proof Monster verkrijgen? Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 20 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2017 Door "OM0" te verkrijgen kun je een date hebben tijdens Pimping. Als je vervolgens aan het einde Pimping faalt zonder de "koffie" te accepteren, kun doen wat je wilt. Als je dan een Monster in het water rijd totdat hij "kapot" is, en dan de "koffie" accepteert, dan heb je een allproof Monster. Technisch gezien is het juist, maar jij zoekt een ander antwoord Ik ben sowieso niet actief genoeg, dus mocht je het toch goedkeuren mag iemand anders mijn beurt overnemen. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 11 september 2017 Rapport Geplaatst: 11 september 2017 Ik zoek inderdaad een ander antwoord. Zou jouw antwoord ook graag goedkeuren, alleen heb ik geen idee hoe ik dit zou moeten verifiëren. Tenzij jij dat nog kunt doen, heeft het andere antwoord nog de voorkeur (een antwoord dat bovendien een stukje minder ingewikkeld is ). Iemand? Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 15 september 2017 Rapport Geplaatst: 15 september 2017 (bewerkt) Dit is de manier die ik bedoel. Als het juist is, mag iemand anders de beurt overnemen. Bewerkt: 15 september 2017 door VeryRealGirl Reageren
Michael Geplaatst: 24 september 2017 Rapport Geplaatst: 24 september 2017 @Foreigner97 Zou je misschien kunnen kijken als haar antwoord correct is? Dan kunnen we binnenkort weer verder met deze quiz. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 25 september 2017 Rapport Geplaatst: 25 september 2017 Was dit even vergeten, mijn excuses. Het antwoord keur ik uiteraard goed. De eerstvolgende die zin heeft mag de beurt overnemen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2017 Nog maar eens een anagram dan: van welke missie kun je het anagram ego negro maken? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2017 1 uur geleden, Sir_Ballas zei: Green Goo? En ook weer goed Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 2 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2017 Even een simpele vraag dan maar: Welke voertuigen hebben de mogelijkheid een ander voertuig te trekken/slepen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.