GICE Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Rocketlauncher-->Helikopter uit de lucht te schieten Flamethrower--> Wiet verbranden Reageren
Goliat Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Jorair heeft het goed.. Je mag de volgende vraag stellen. Reageren
Jorair Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 een makkelijke vraag, maar ik wist niets anders, wat kunnen/krijgen alle taxi's nadat je de taxi driver missie hebt gedaan? Reageren
Baffie Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Oneindig vaak Nitro, heb het vandaag net voor het eerst gehaald, ik dacht eerst 1x, 2x of 10x nitro, maar het bleef doorgaan. En zowel de Taxi als de Cabbie kunnen dmv van de claxontoets een klein stukje de lucht inspringen. Reageren
Jorair Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 helemaal juist, jij mag de volgende vraag stellen Reageren
Baffie Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Oké. Van Donald Love weten we dat hij aan necrofilie deed, wie keert in GTA San Andreas zich hier duidelijk tegen? Bewerkt: 6 juli 2006 door Baffie Reageren
Goliat Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Bedoel je niet Necrofilie?(seksuele voorkeur voor het bedrijven van seks met een dode) En het antwoord..ik weet het niet zeker maar ik gok Catalina. Reageren
Baffie Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Bedoel je niet Necrofilie?(seksuele voorkeur voor het bedrijven van seks met een dode)En het antwoord..ik weet het niet zeker maar ik gok Catalina. In dit geval misgegokt. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Uuhm...Mad Dogg? anders The Truth Reageren
Baffie Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Uuhm...Mad Dogg? anders The Truth Hoe kom je daarbij? In ieder geval fout, ga het ook aub niet raden, dat vind ik stom, proberen de vraag te krijgen door perongeluk iets goed te zeggen. Sowieso als je er twee in één post zet reken ik het altijd fout, dan kan je wel de hele personageslijst erin zetten, en zeggen, hé hij staat er toch tussen? In ieder geval allebei fout, ik snap ook niet hoe je er bij komt, waar haal je het eigenlijk vandaan? Reageren
HerrieM Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Baffie kun je een hint geven in welke richting we het moeten zoeken. Ik zat te denken aan Fernando (Frank) Chavez, maar echt een rede heb ik niet. Reageren
Baffie Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Een hint is erg lastig, even kijken. Oké, als het uigesproken wordt, wordt het niet ondertiteld. Is misschien beetje vaag, maar toch. Alvast geen voetganger zeggen, want die hebben geen naam. Reageren
Baffie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Waarom denk je dat, waarop basseer je dat? Het is in ieder geval fout, maar ik wil wel waten hoe je erbij komt. Reageren
non-ie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 C.J's girlfriends praten nogal veel onzin en zo waneer hij ze mee uitneemt en ik gokte maar op millie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.