Jump to content

Flame^

Recommended Posts

Baffie, in de SA Quiz zijn allemaal gesteld die ik wel wist, of die ik me vaag kon herinneren of niet zeker wist maar waar ik wél wist waar ik moest zoeken om achter het exacte antwoord te komen. Deze vraag echter, zal ik absoluut niet weten. :? Dus ben ik van plan om erachter te gaan komen.

Ikzelf verwacht dat een persoon die jou een missie geeft de juiste is, soms zie ik weleens (ik heb de Engelse ondertiteling altijd aan staan) tijdens een cutscene dat er sommige tekst niet ondertitelt wordt, misschien omdat zo'n personage wat vage dingen zegt of niet zo van belang zijn en daardoor de tekst niet ondertitelt wordt. IK heb een lijstje gemaakt van welke personage's ik het meeste zou verwachten die tégen necrofillie is. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat iedereen in San Andreas tegen necrofillie is, wie is daar nou voor? En je hoort bovendien niemand in San Andreas roepen: "Goh, wat ben ik toch dol op lijken af te n**ken". :clown:

Nee, even serieus:

  • Mike Toreno
  • Jizzy B.
  • T-Bone Mendez
  • Big Smoke
  • Catalina
  • The Truth

Uiteraard zijn alle personage's die jou missie's geven tégen necrofillie volgens mij, maar van bovenstaande zou ik als eerste verwachten dat die daar over zouden beginnen te praten.

Ik zal de cutscene's proberen na te gaan, ik edit mijn bericht mocht ik achter het antwoord komen. Maar anders Baffie, zou je misschien wél even kunnen vermelden of het uberhaupt een missiegever is, anders zoek ik allemaal voor niks.

Ook zei je dat er geen radio-presentator is die over necrofillie begint, anders zou ik ook nog verwachten dat het een gast is die op WCTR naar zo'n talkshow belt en dus vermeld extreem tégen necrofillie te zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf dat het Mike Toreno zou zijn, Hij is tegen sommige dingen heel erg fel. Verder is hij ook echt zo'n persoon waarvan je denkt: O, wat is die serieus zeg. Hij kan ook geen grpajes maken bijvoorbeeld. Echt zo'n Balkende type :?

SD

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, het is geen missiegever, het is Toreno, Jizzy B, T-Bone Mendez, Big Smoke, Catalina en de Truth niet, het is dus geen missiegever. Volgensmij is die best lastig, maar dat was ook de bedoeling. Geen missiegever dus, geen radiopresentator, het wordt ook niet op de radio gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, het wordt niet op de radio gezegd, en het is ook geen missiegever. Dan blijven er maar een paar dingen over:

- Aangezien pedestrian's geen naam hebben, kunnen die dus de oplossing niet zijn;

- Dus moét het wel in een missie opgenoemd worden;

- Of een vriendin van CJ zegt dit.

Welke dat is mij niet helemaal bekend, omdat alle vriendinnen tijdens date's nogal wat dingen uitkramen.

Maar dan nomineer ik toch deze meisjes:

  • Katie Zahn
  • Barbara Schternvart

Ik zou zeggen Katie Zahn, aangezien zij iemand is die bij het ziekenhuis werkt, en ook in een Hearse (lijkenwagen) rijdt. Zij lijkt mij nou echt iemand die over necrofillie zou beginnen, en zou zeggen dat ze daar fel op tegen is. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk de goede, het was een lastige vraag, ik weet het. Ze zegt tijdens een van de dingen waar CJ meestal zoiets op zegt van Yeah Yeah, of I'm listening honest. Ze zegt dan een keer "necrofilie goes too far, even for me" Volgende vraag voor jou, wel leuk een keer zo'n lastige.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, het is een kwestie van goed luisteren, maar zo heb ik toch weer wat bijgeleerd over GTA: San Andreas. Jaja, je kan nooit teveel ervan leren. :puh:

Volgende vraag:

In één van de Streetraces racet een bekende mee. De vraag is welk bekende dit is, en wat de naam is van die race waar deze persoon in meeracet. Ook wil ik hierbij graag weten in welke categorie deze race bijzit, in de Los Santos streetraces, in de San Fierro Streetraces of in de Las Venturas Streetraces?

Hopelijk is het een wat moelijke, op WikiGTA is het in elk geval niet te vinden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, allebei fout. ;)

Wu Zi Mu (Woozie), Badlands A, Los Santos street races.

Hoe kom je daar nu weer bij? Wu Zi Mu racet zelf niet mee, en de races in die missies (Wu Zi Mu en Farewell, My Love) lopen anders dan Badlands A en Badlands B. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn er meerdere,

Zo rijdt Claude mee in de missie Farewell my Love (Badlands B) wat bij de Los Santos streetraces hoort, in die ervoor, Wu Zi Mu, zie je hem wel, maar of hij meedoet is onbekend.

In de missie High Stakes Low Rider, (Lowrider Race) rijdt Cesar Vialpando mee, wat ook tot de Los Santos Streetraces behoort.

Verder zie je Michelle Cannes nog wel eens in de racemissies op de motor, dit zijn Backroad Wanderer, Dam Rider, Little Loop, Dirtbike Danger en Desert Tricks, hier zit ze soms wel bij, andere keren weer niet. Deze zitten in zowel de Los Santos Streetraces, de San Fierro races en de Las Venturas Races, welke jij dus bedoelt is moeilijk te zeggen, maar volgensmij heb ik ze hier wel allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...