Pietje II Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Baffie heeft het goed. Ik bedoelde inderdaad alléén de Streetraces die níet in de storyline uitgevoerd worden. Het goede antwoord was inderdaad Michelle Cannes, met deze meid kan je niet alleen daten, ze racet ook nog eens mee in een aantal verscheidene races. Dus Baffie mag de volgende vraag stellen. Reageren
Baffie Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Leuk, eens kijken of ik weer zo'n rottige kan bedenken. Hier komt die: Welke personages (mensen met een eigen uiterlijk+naam) zitten wel in het spel, maar krijg je nooit in-game te zien, hiermee bedoel ik dat ze buiten scènes om ook te zien zijn. Om alvast een klein opstapje te geven, dit is de complete lijst van personages: Carl Johnson Sweet Kendl Johnson Big Smoke Ryder O.G. Loc B Dup Big Bear Emmet Madd Dogg Cesar Vialpando Officer Frank Tenpenny Officer Eddie Pulaski Officer Hernandez Catalina The Truth Jizzy B T-Bone Mendez Mike Toreno Wu Zi Mu Su Xi Mu Ran Fa Li Zero Kent Paul Maccer Ken Rosenberg Salvatore Leone Maria Latore Johnny Sindacco Jimmy Silverman Jethro Dwaine Millie Perkins Barbara Schternvart Denise Robinson Michelle Cannes Helena Wankstein Katie Zhan Helemaal van WikiGTA gehaald, maargoed. Bewerkt: 11 juli 2006 door Baffie Reageren
Caltson Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Kendl Johnson B-dup Big bear Officer hernandez Su Xi Mu Ran Fa Li Salvatore Leone Maria Latore Reageren
Baffie Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik reken hem goed, ik had eigenlijk verwacht dat Kendll niet genoemd werd, omdat het lijkt alsof ze in de missie High Stakes-Low-Rider bij Cesar in de auto zat, maar naar m'n eigen onderzoek bleek daar een gewone voetganger in te zitten. De ene die er eigenlijk nog bij moest is Jimmy Silverman, deze is namelijk alleen maar te zien in de scène aan het einde van Cut Throat Business, maargoed, volgende voor jou. Reageren
Caltson Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 hier komt hij dan: hoe noemen alle bijzondere nummerplaten van je vriendinnen buiten michelle? Reageren
smorris Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Wu Zi Mu (Woozie), Badlands A, Los Santos street races. woozi deed niet mee omdat hij blind is Reageren
HerrieM Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Wu Zi Mu (Woozie), Badlands A, Los Santos street races. woozi deed niet mee omdat hij blind is Dit is dus niet waar. Bij de ontmoeting in San Fierro waar onthuld wordt dat Woozie blind is zegt CJ nog: Blind? But we was just racing cars last week! Het antwoord daarop is dat Woozie gezegend is met enorm veel geluk. Ontopic: gtagangster, is dit de vraag: noem alle bijzondere nummerplaten van je vriendinnen buiten michelle? Antwoord: Millie Perkins - SPANK Barbara Schternvart - CUFFS Denise Robinson - HOMEGIRL Helena Wankstein - Heeft er geen Katie Zhan - TRAUMA Michelle is trouwens NOS Bewerkt: 12 juli 2006 door HerrieM Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Lol ja waarom zou ie daar anders zijn, om CJ aan te moedigen ofzo >>> Door Dizzee: Goed, vanaf nu weer ontopic svp.<<< Reageren
Cabron Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik reken hem goed, ik had eigenlijk verwacht dat Kendll niet genoemd werd, omdat het lijkt alsof ze in de missie High Stakes-Low-Rider bij Cesar in de auto zat, maar naar m'n eigen onderzoek bleek daar een gewone voetganger in te zitten. De ene die er eigenlijk nog bij moest is Jimmy Silverman, deze is namelijk alleen maar te zien in de scène aan het einde van Cut Throat Business, maargoed, volgende voor jou. Mad Dog toch ook niet? Reageren
Svenie Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Ik reken hem goed, ik had eigenlijk verwacht dat Kendll niet genoemd werd, omdat het lijkt alsof ze in de missie High Stakes-Low-Rider bij Cesar in de auto zat, maar naar m'n eigen onderzoek bleek daar een gewone voetganger in te zitten. De ene die er eigenlijk nog bij moest is Jimmy Silverman, deze is namelijk alleen maar te zien in de scène aan het einde van Cut Throat Business, maargoed, volgende voor jou. Mad Dog toch ook niet? Madd Dogg krijg je wel te zien in een missie, namelijk de missie Madd Dogg. Maar nu terug ontopic. Edit: Idd ook in de missie Cut Throat Business. Bewerkt: 17 juli 2006 door Svenie Reageren
Pietje II Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Mad Dog toch ook niet? Jawel hoor, bij voorbeeld in de missie 'Cut Throat Business' rijd je samen met Madd Dogg naar OG LOC, en ga je ook nog vervolgens samen met hem OG LOC achtervolgen. Ook in de missie 'Madd Dogg' moet je Madd Dogg zelf ook nog opvangen. Maar goed, nu weer ontopic. Edit: Svenie was me voor. Bewerkt: 17 juli 2006 door Pietje II Reageren
Caltson Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 HerrieM,je antwoord is juist,doe de volgende maar. Greetz Reageren
HerrieM Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Volgende vraag: Wat zijn de namen van de 5 Triads die je in het spel tegenkomt? Bewerkt: 18 juli 2006 door HerrieM Reageren
Ice Banana Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Uncle Fu Wu Zi Mu Ran Fa Li Su Xi Mu Guppy dat zijn ze dacht ik Reageren
Baffie Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Uncle Fu zit toch alleen maar in GTA1, niet in San Andreas? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.