Jump to content

Flame^

Recommended Posts

Oké, sorry dat ik het doe, maar ik had als eerste een goed antwoord, ik hoop niet dat jullie het erg vinden, maar dan stel ik de volgende, oké?

Welke vijf "bijzondere" agenten zitten er in San Andreas? (voor- en achternaam)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, even kijken wat je onder bijzonder verstaat. :puh:

1) Frank Tenpenny

2) Eddie Pulaski

3) Mike Toreno

4) Jimmy Hernandez

5) Barbara Schternvart

Barbara Schternvart of Mike Toreno hoort er niet in. Ik weet er 4. Mike Torena lijkt me specialer als Barbara Schternvart.

Jimmy Hernandez

Eddie Pulaski

Frank Tenpenny

Ralph Pendelbury

Mike Toreno

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste antwoord reken ik goed, ik vroeg er vijf, er zijn er dus zes, sorry voor de onduidelijkheid over "bijzonder", volgende vraag voor Svenie.

Om even een discussie te voorkomen, Ralph Pendelburry zie je alleen even in The Introduction, in het spel zélf wordt hij alleen In The Beginning en in de missie Riot genoemd, verder niet. Voglende vraag voor Svenie.

Link to comment
Delen op andere websites

:duh:

Naja dan stel ik er wel één:

Hoeveel personen bevinden zich in Big Smoke's Crack Palace op het moment dat jij End of the Line speelt en op het moment dat de SWAT tank binnenvalt

Neergeschoten personen tellen mee dus m.a.w. hoeveel personen kan je daar in totaal doodschieten.

Veel succes met tellen :)

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik weet het antwoord zelf zeker.

De personen achter de muur die je kapotmaakt met de SWAT tank tellen niet mee, alleen iedereen die je tegenkomt nadat je door de gele marker gelopen bent.

Smoke telt ook mee.

Nog 1 hintje: Als je Smoke's kamer inloopt en het gevecht begint heeft hij een aantal helpers, als je deze allemaal doodschiet spawnen er nieuwe.

Degenen die nieuw spawnen tellen niet mee aangezien je het aantal dan zo hoog zou kunnen maken als je zelf wilt.

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...