Jump to content

Flame^

Recommended Posts

Ik had toch niks beters te doen, dus heb ik de missie maar is overgedaan. Alleen ik wou wel even zeggen dat als je bij Smoke in het kamertje komt, dat er dan steeds maar onbeperkt Vagos mannetjes blijven komen, deze heb ik dus niet meegeteld. Maar zonder die, kom ik uit op 62. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam ook uit op 62 en dan Smoke er nog bij is 63, en in Smoke's kamer liepen bij mij eerst alleen maar 2 mannetjes, een Rifa en een Ballas, dus kwam ik uit op 65.

Maar jij hebt het in ieder geval goed, dus de volgende vraag is voor jou. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je zegt een doordenkertje hè...

Dan zou ik zeggen het pistool dat je ziet op de Ammu-Nation in Los Santos. Het is de eerste Ammu-Nation waar je naarbinnen kan, in de missie 'Doberman' moet je daar ook naar binnen om wapens te kopen.

Volgens mij is dit het juiste antwoord. :)

Edit:

Via PM zei HerrieM me dat de vraag juist is, dus stel ik nu de volgende.

Wat voor verklaring heeft Mike Toreno voor de onzin (volgens Toreno) die de mensen in de geschiedenisboeken zetten? En in welke missie verteld hij dit?

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

nee met nuked bedoelde hij niet neuken maar een nuke gooien, een nucleair bomb, oftewel een atoombom. Voor de duidelijkheid hij zei:

Van die geschiedenisboeken klopt helemaal niks! Hier staat dat wij Japan hebben genuked(atoombom gooien dus) en dat Hitler zichzelf vermoordde! En dat is in de missie Verdant Meadows, dat je da vliegveld kerkhof moet kopen

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...