NIELS_ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Beat the cock BMX Dirt track 8 track Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik heb hem: 8-Track Dirt-Track BMX-Challenge(Staat dat niet kan maar kan wel probeer maar eens) NRG-500 Challenge Reageren
HerrieM Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik heb hem:8-Track Dirt-Track BMX-Challenge(Staat dat niet kan maar kan wel probeer maar eens) NRG-500 Challenge Dit is goed. Chiliad Kickstart bloodbowl Kun je ook doen, maar veranderen de savegame niet van naam dus zijn niet goed. Beat the cock veranderd de savegame naam geloof ik niet, maar deze kun je pas starten als je andere eilanden open hebt gespeeld. frostiemen mag dus de volgende vraag stellen. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Ok een makkelijke: Noem de naam en de plaats van twee speelgoedwinkels in SA. Makkelijk heh Bewerkt: 25 augustus 2006 door frostiemen Reageren
Vercetty Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 de eerste heet zero en zit in San Fiero bij die honkbalveldjes de tweede is topfun en die zit in san fiero Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Die bedoel ik niet, het zijn geen electronica winkeltjes van Rc enz, maar winkels waar je niet in kunt, normale speelgoedwinkels. PS: De wijk moet er ook bij EDIT: Als jullie willen kan ik er wel een andere vraag zetten... Bewerkt: 25 augustus 2006 door frostiemen Reageren
Baffie Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Stel hem dan duidelijker, hoe kunnen we nu weten wat je bedoelt? Probeer ook te bedenken of alternatieven misschien ook goed kunnen zijn. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 OK, ik geef een voorbeeld, bijvoorbeeld je komt langs een winkel die heet eh, John's Toys, of eh, Jan Toysshop, zoiets snap je. Een tip, het ligt in het eerste eiland. Hopelijk is het nu wat duidelijker en makkelijker! Reageren
Donwell Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 In SA zijn geen eilanden, dus hier schieten we niets mee op. Wel zijn er steden Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Er zijn wel eilanden, kijk maar eens goed op de kaart, deze worden verbonden door bruggen. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 euhm kun je een andre vraag stellen om miusverstanden te voorkomen ofzo? Reageren
Donwell Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Een andere vraag is misschien geen gek idee, aangezien niemand het nog weet. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Daarom is het zo leuk, je moet er naar zoeken heh... Ik gaf al de tip: Het is in LS, het zijn twee speelgoedwinkels, je kunt er niks mee, niet in ofzo, gewoon zon nep-winkel die je overal ziet, en ze zitten dicht bij elkaar. Zo moeilijk lijkt het me niet... Reageren
Dikbuik Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) Aldi en Lidl?? Stel alsjeblieft een normale vraag Bewerkt: 2 september 2006 door Dikbuik Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik begrijp wel wat frostiemen bedoeld, ik heb voor zover ik weet alle winkels in LS afgezocht maar kon niets vinden. misschien nog een tip, in welke wijk bijv. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.