ASPHALT Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Wapens tussen aanhalingstekens zijn denk ik geen echte wapens, vuurwapens dus. Even denken... Een camera, Nightvision goggles, Thermal goggles, en de Parachute. Ook met Teargas, Fire Extinguisher en Spray Can niet Hiermee kun je weldegelijk Doden . Donwell is Next Reageren
Donwell Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Inderdaad, gooi maar wat teargas tegen iemand aan, veel keer. Naar een paar keer gaat hij dood, met de spraycan blijven spuiten, hetzelfde met de blusser. Afijn: Wat was Michelle's eerste auto?? Reageren
Kasko Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 (bewerkt) perennial, Herrie M was eerder Bewerkt: 7 september 2006 door Kasko Reageren
HerrieM Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Hoeveel tonnen moet je verplaatsen tijdens alle Quarry missies? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) ok ik verzin wel effe wat... EDIT: Dit is hem: Waar in SA kun je bowlen (niet echt) Bewerkt: 8 september 2006 door frostiemen Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 ja duh maar waar ligt die Reageren
spoeky Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 de bowling baan in fort carson groetjes spoeky Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 ja helemaal goed deze was leuk heh JOUW BEURT!!! Reageren
spoeky Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 oke dan hier mijn vraag: welke personage in gta san andreas heeft kinderen? Sorry kon geen andere vraag verzinnen Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Bedoel je misschien Beverly Johnson??? Anders zou ik het niet weten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.