Proximitus Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 k-jah west? das de enige die dan nog over blijft denk? Reageren
Lampje Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) dat laatste is leuk verzonnen, maar het gaat om wat je op de radio hoort, niet waar je de radio hoortwel leuk verzonnen hoor (maar fout ) en mensen ga niet gewoon alle stations af want dan wordt het wel erg makkelijk, als je een radiostation noemt zeg dan ook waarom je dat denkt (wat je dan hebt gehoord) Lezen is moeilijk voor bepaalde mensen ? Bewerkt: 4 oktober 2006 door Lampje Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Hmm even denken radio los santos is home of gangster rap en gangster vision maar die past al bij Los Santos. Dus ik denk K-jah West. Bewerkt: 5 oktober 2006 door wakkiegeslacht Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 zoals Lampje al zei, als het radiostation wordt genoemd zonder reden reken ik het toch fout... ook al heb je het station goed... dus tot nu toe alles fout... Reageren
Preddy Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Ik ga voor WCTR: Er wordt 7 keer over 'Las Venturas' begonnen, 11 keer 'Venturas' gezegd. Dit komt niet voor bij enig ander radiostation Reageren
Cencicodis Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Ik denk K-Rose: Country en Western muziek broadcast van Bone County door de hele staat van San Andreas Bone county ligt in LV toch? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 LV ligt in bone county... afijn het is fout Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 hint? die had ik aan het begin al gegeven Reageren
Axon Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Die vraag is gewoon te moeilijk... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.