Jump to content

Flame^

Recommended Posts

Het eerste

CJ in het intro filmje tegen tenpenny ("What the fuck you want from me this time?")

En als het intro filmpje niet word meegeteld, dan in de "Sweet and Kendl" als ze op de begraafplaats staan.

als kendl wegloopt en naar Cesar gaat zegt Sweet tegen haar "And where the fuck you think you're going."

Als laatste

Tenpenny in de missie End of Line tegen CJ, nadat je BS heb gekilled. ("A'ight, fuck it, that's enough.")

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste

CJ in het intro filmje tegen tenpenny ("What the fuck you want from me this time?")

En als het intro filmpje niet word meegeteld, dan in de "Sweet and Kendl" als ze op de begraafplaats staan.

als kendl wegloopt en naar Cesar gaat zegt Sweet tegen haar "And where the fuck you think you're going."

Als laatste

Tenpenny in de missie End of Line tegen CJ, nadat je BS heb gekilled. ("A'ight, fuck it, that's enough.")

Dat klopt :klap: . Volgende is voor jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, dit is misschien een beetje een moeilijke, denk ik (ligt eraan waar je je bronnen vandaan haalt ;))

"We find you funny"

Uit welke missie komt deze zin, door wie word die uitgesproken, en over wie gaat het?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de missie The Beginning zegt CJ tegen Tenpenny: What the fuck you want from me this time?

Bij de missie End of the Line zegt Tenpenny tegen CJ: C'mon let's go, I've got no time to fuck with you.

een beetje te laat

Bewerkt: door Thomas Crown
Link to comment
Delen op andere websites

Je weet het niet 100% zeker, maar het is aannemelijk...

Oké, volgende vraag:

In welke vliegtuigen/helikopters kun je vanaf het begin van het spel (dus nadat CRASH je uit de Police LS heeft gegooid) allemaal al meteen vliegen, op welke manier dan ook?

Link to comment
Delen op andere websites

Ze allemaal, met een spawner. (aangezien dat onder 'welke manier dan ook' valt)

Op welke manier dan ook, vanaf het begin v/h spel niet te vergeten, als jij met het spel begint, staan er geen trainers/Noobmode/weet ik niet wat op. Fout dus.

Antwoord eronder is ook fout.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...