Jump to content

Flame^

Recommended Posts

Ik weet niet of ik de vraag goed snap maar ik denk het wel.

Zoek een hoog voertuig (een busje ofzo) en rij naar het vliegveld.

Zet de bus voor het hokje naast de deuren (die open gaan als je je brevret hebt).

En klim via je auto op het dak, en dan kan je over het hek klimmen. Dan kan je in de Dodo en de Shamal

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik de vraag goed snap maar ik denk het wel.

Zoek een hoog voertuig (een busje ofzo) en rij naar het vliegveld.

Zet de bus voor het hokje naast de deuren (die open gaan als je je brevret hebt).

En klim via je auto op het dak, en dan kan je over het hek klimmen. Dan kan je in de Dodo en de Shamal

nee dat is de vraag niet. de vraag is in welke luchtvoertuigen je in het begin van het spel op welke manier dan ook kan vliegen. Is dat zo moeilijk te snappen???

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dan heb ik de vraag toch goed gesnapt??

dit was namelijk mijn antwoord:

Zoek een hoog voertuig (een busje ofzo) en rij naar het vliegveld.

Zet de bus voor het hokje naast de deuren (die open gaan als je je brevret hebt).

En klim via je auto op het dak, en dan kan je over het hek klimmen. Dan kan je in de Dodo en de Shamal

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Dodo, Shamal, Stuntplane, Hydra en Hunter, want cheaten kan ook nog. En als jetpack ook meetelt als luchtvoertuig dan die ook nog. Oh ja de police maverick op het dak van de LSPD.

EDIT:

Eigenlijk alle, want je kan gewoon met een Hydra naar Las Venturas vliegen en dan alle overige luchtvoertuigen vliegen.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Dodo,Shamal:Deze vind je op het vliegveld in LS je zet je auto tegen de poort en springt over de poort. :)

Hunter,Stuntplane,Hydra:met behulp van cheats

PS:als dit meetelt ook:Parachute,jetpack,vortex...m.b.v chaets ;)

Cencicodis

Link to comment
Delen op andere websites

En dit is ook gewoon fout...

Hydra, Hunter, Jetpack en Stuntplane m.b.v. cheats. KLOPT

Dodo - m.b.v. auto over muur klimmen bij LSI.

Alleen kan je niet in de Shamal, hij zit namelijk op slot voordat jij je vliegbevret ga halen. Je kunt wel heel lang gaan vliegen, totdat je je vliegbevret hebt, maar dan is het niet meer het begin v/h spel.

Dan zijn verder nog de Police Maverick, d.m.v. de Jetpack-cheat genoemd, ook goed.

En er zijn er nog meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen kan je niet in de Shamal, hij zit namelijk op slot voordat jij je vliegbevret ga halen. Je kunt wel heel lang gaan vliegen, totdat je je vliegbevret hebt, maar dan is het niet meer het begin v/h spel.
Volges mij is de Shamal wel open vanaf het begin. Uit een Walkthrough:
Shamal -- A private jet. There's an unlocked one at the LS airport. It's a Bombardier Learjet 40. Thanks to kaneda.
bron

Verder staat dat ook in deze guide. Ook een quote van deze site:

Get a pilot license without going to pilot school!

Hop the fence to the Los Santos airport, hop in the SHAMAL, and keep flying it for about 25 minutes. In the upper right hand corner of the screen, it will say to keep practicing to obtain a pilot's license. Fly for about 10 minutes more, and you will obtain a pilot's license and have access to all airports!

Iets vergelijkbaars wordt ook hier gezegd.

Lijkt mij toch wel genoeg om te zeggen dat dat ding open is aan het begin.

Link to comment
Delen op andere websites

Preddy heeft inderdaad gelijk de Shamal is in het begin open

Ik heb het over ingame na gechecht en hij ging open

+ Dodo

+ Shamal

- Police Maverick

- Hydra

- Hunter

- Stuntplane

- Jetpack

+ At-400

+ Beagle

+ Cargobob

+ Cropduster

+ Leviathan

+ Maverick

+ Seasparrow

+ Skimmer

- = met cheats

+ = zonder cheats

Deze kan je met cheats in het begin krijgen

Bewerkt: door Lampje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet zo goed als zeker dat het alleen de Dodo is, bij mij is de Shamal altijd nog op slot geweest, dit geldt ook voor de vliegtuigen op SF Airport, daar staan ook Rustlers en Dodo's, allemaal op slot, de Dodo op LSI is dus puur gedaan om de speler zij het d.m.v. een omweg vanaf het begin al te kunnen vliegen. De rest van de vliegtuigen, waaronder de Shamal (ook al zeggen jullie van niet) zijn altijd op slot. Tenzij jullie het bewijs leveren, en mij een screen geven waaraan ik kan zien dat je in de shamal zit, op het moment dat je nog geen enkele missie of iets anders voor een vordering in het spel hebt gedaan.

Dit was trouwens ook offtopic, het goede antwoord is nog niet gegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

baffie wat jij zegt is 100% niet waar, start maar een new game, ga naar het vliegveld, klim over het hek (of over het muurtje bij de snel weg) pak de dodo die daar staat en rij naar de shamal en je zal zien dat hij open is, ik heb m op de xbox anders zou ik wel een screen maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...