Clowntje_93 Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Dat was allang duidelijk volgens mij, Baffie. Preddy heeft het goed, Dus jij mag de volgende doen Maar Preddy heeft nog helemaal niet geantwoord! Bewerkt: 18 oktober 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Dat was allang duidelijk volgens mij, Baffie.Preddy heeft het goed, Dus jij mag de volgende doen Maar Preddy heeft nog helemaal niet geantwoord! Lezen is een kunst hoor wakkiegeslacht. Proximitus heeft het goed, Dus jij mag de volgende doen Dit staat er, we wachten dus niet op preddy maar op proximitus Reageren
Lampje Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Wakkiegeslacht had inderdaad gelijk, Ik dacht dat Preddy had geantwoord, maar later zag ik dat ik het verkeerd had. Dus Proximitus is de volgende Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Hoe heet de man die aan het begin van het spel (dus wanneer je net een neiuwe game start) dood is geschoten? Reageren
Preddy Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Officer Pendelbury Bewerkt: 20 oktober 2006 door Preddy Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 'Dat is officer Ralph Pendelbury, a fine man I might ad." Reageren
Baffie Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Hoe heet de man die aan het begin van het spel (dus wanneer je net een neiuwe game start) dood is geschoten? Vlak voor het spel is dus het einde van The Introduction, dan is ook net de voorganger van Ken Rosenberg vermoordt. Reageren
Proximitus Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik zat dus te doelen op Officer Pendelbury, als je de introduction niet hebt gezien, weet je ook neit dat die voorganger van Rosie dood is. Reageren
Preddy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ok volgende vraag: Welke vehikels gebruiken je garagemedewerkers wanneer je ze ontmoet? NB: Jethrow, Dwaine, Zero & Cesar Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 ik denk dat je die missie bedoelt waarbij je ze moet ophalen dus dan is het een towtruck, een RC Vliegtuigje en een hotdogkar....... De preciese namen weet ik niet Reageren
Preddy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 ik denk dat je die missie bedoelt waarbij je ze moet ophalen dus dan is het een towtruck, een RC Vliegtuigje en een hotdogkar.......De preciese namen weet ik niet Namen kloppen wel zo ongeveer, alleen ik mis het vehikel van Cesar (dus waar hij normaal in rijdt, ook al zie je die niet in de missie die jij bedoelt) Reageren
Axon Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Jethro : Towtruck Dwaine : Hotdog Zero : RC Goblin Cesar : Rode Savanna En nu ga ik maffen Bewerkt: 23 oktober 2006 door Axon Reageren
Preddy Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Jethro : TowtruckDwaine : Hotdog Zero : RC Goblin Cesar : Rode Savanna En nu ga ik maffen Als je klaar bent met maffen mag je de volgende vraag posten Reageren
Axon Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Hoeveel had Woozie bij Blackjack tegen Carl? (Hij had een five card hand) Reageren
Proximitus Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 47 punten Not good, man. You got, eerr, forty-seven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.