~Lance Vance Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 ok nieuwe vraag;-wie was billy wright -wat is er hoogst waarschijnlijk met hem gebeurd -wiens schuld is dit? Ik begrijp alleen deze vraag niet helemaal, in het boekje staat niks over hem en in de game hoor je z'n naam al helemaal niet. En als je op Google zoekt vind je alleen dingen die totaal niks met GTA SA te maken hebben. Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 ok nieuwe vraag; -wie was billy wright -wat is er hoogst waarschijnlijk met hem gebeurd -wiens schuld is dit? Ik begrijp alleen deze vraag niet helemaal, in het boekje staat niks over hem en in de game hoor je z'n naam al helemaal niet. En als je op Google zoekt vind je alleen dingen die totaal niks met GTA SA te maken hebben. Dat is inderdaad waar, ik zocht een half uur op WikiGta er voor maar het staat nergens, dus het heeft vast niet met GTA te maken, maar wat ik in mijn vorig bericht zei Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) allemaal fout. nee het is echt iemand uit sa. je hoort zijn naam echter maar 1 keer, en hij is totaal niet belangrijk. hij is in het spel als grap bedoelt. daarom staat hij ook niet op wikigta... maar een tip: de gene die hier waarschijnlijk voor verantwoordelijk is, vertelt je over hem... en denk eens na wat voor persoon zo heet... BILLY WRIGHT Bewerkt: 31 december 2006 door $NeoSyp$ Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 heeft 't iets te maken met vliegmissies? dat toreno je dit verteld? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Het enige wat ik weet is dat de gebroeders Wright het vliegtuig hebben uitgevonden, en 1 daarvan heette geloof ik Billy... Dus het kan Toreno zijn maar ik weet niet wanneer hij dat zegt. PS: De gebroeders Wright zijn allang dood. Oké Fox Lenny. Dan heb ik geen flauw idee. Bewerkt: 31 december 2006 door Clowntje_93 Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 volgens wikipedia: Wilbur Wright (Melville, Indiana, USA, 16 april 1867 - 30 mei 1912) en Orville Wright (Melville, Indiana, USA, 19 augustus 1871 - 30 januari 1948) zijn twee pioniers in de geschiedenis van de luchtvaart. hij heet dus niet billie.... en hier stuk van wikipedia over de voetballer: Billy WrightWilliam Ambrose Wright (Ironbridge, 6 februari 1924 - 3 september 1994) was een Engels voetballer. Hij begon zijn voetbalcarrière in 1939 bij Wolverhampton Wanderers. Met Wolves werd hij landskampioen in 1954, 1958 en 1959, en won hij de FA Cup in 1949. Tot zijn vertrek in 1959 speelde hij 541 wedstrijden voor de club, aanvankelijk als spits, maar later als succesvol middenvelder. Billy Wright was de eerste speler die meer dan 100 keer uitkwam voor de Engelse nationale ploeg. Hij was hun aanvoerder op 3 WK's. In de vele wedstrijden die hij speelde kreeg hij nooit een waarschuwing (gele kaarten bestonden in zijn tijd nog niet). Na zijn stoppen was hij enkele jaren trainer van Arsenal, maar met weinig succes. Daarna was hij jarenlang analist bij de Britse commerciële televisie. Hij was getrouwd met Joy Beverley, één van de zingende Beverley Sisters. Wright overleed in 1994 op 70-jarige leeftijd. waar komt er in hemelsnaam in 't spel een voetballer voor...... misschien ergens bij een stadion? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 nee nee nee... het is echt een verzonnen persoon. misschien schrijf je zijn achternaam iets anders (je hoort hem namelijk enkel) vooruit, nog een tip: wat kan billy ook betekenen? Reageren
Baffie Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Kan je misschien aangeven in welke richting we moeten zoeken. En is er wel één duidelijk antwoord, of heb jij een antwoord in gedachten, maar dat er best andere antwoorden zijn die ook kunnen? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 hmm voor zover ik weet is er maar 1 billy wright in het hele spel. nou je moet zoeken in de richting van het platteland. ( 1 tip: het is niet een of andere ped die tegen een andere zegt: 'hey, billy wright!' of zoiets..) Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Nieuwe theorie: -wie was billy wright? Een boer. -wat is er hoogst waarschijnlijk met hem gebeurd? In stukjes gehakt door een Harvester. -wiens schuld is dit? The Truth z'n schuld. Reageren
Godfather Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Is dat niet de oude buurman van cj Back in liberty city Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Nieuwe theorie: -wie was billy wright? Een boer. -wat is er hoogst waarschijnlijk met hem gebeurd? In stukjes gehakt door een Harvester. -wiens schuld is dit? The Truth z'n schuld. je zit dichtbij, maar niet helemaal goed... Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ik doe een pure gok : 1)een advocaat 2)vermoord door de maffia 3)Wuzimu Reageren
Baffie Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Is het de persoon die je in de missie Badlands moet vermoorden? De "snitch" die niet doet wat hij moet doen volgens Pulaski, en die vervolgens door CJ vermoordt wordt en gefotografeerd. Mag ik nog iets vragen, overleeft hij het spel? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) nee dat is hem niet. ik weet bijna zeker dat hij het niet overleefd heeft, poor guy maar als jullie het niet weten, kan ik het wel zeggen en een andere vraag stellen hoor Bewerkt: 5 januari 2007 door $NeoSyp$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.