Big Boss Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Los Santos Red County Flint County Whetstone San Fierro Tierra Robada Bone County Las Venturas Dit bedoel je toch, hè? Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Los Santos Red County Flint County Whetstone San Fierro Tierra Robada Bone County Las Venturas Dit bedoel je toch, hè? Ja die bedoelde ik. Jij mag de volgende vraag stellen. Leuke sig btw Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Ja, hij is leuk, hè. Volgende vraag: Noelle Sadler is de voice actrice van ... Dit is een moeilijke denk ik ... @VWO-er hieronder: Even wachten op bevestiging van de vraagsteller, maar het is inderdaad juist. P.S.: Vragen vetgedrukt zetten. Bewerkt: 26 januari 2007 door Big Boss Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Het onbekende personage? Bettina ... Waar zijn geen EE's maar zijn er toch??? EDIT: Oh, sorry, ik ging idd. iets te snel ... @ hieronder: Goed! Bewerkt: 26 januari 2007 door VWO-er Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Dit is mijn derde post hier vandaag al. Tellen vragen mee voor 'Max 3 posts per dag'? >>> Door Dutchy3010: Ja, alle posts in dit topic. Er staat dan ook in de regels "3 posts per dag" en niet "drie antwoorden per dag" <<< Ah, ja, weet ik dat ook weer. ---------- Antwoord: Op de steunpilaar van de Gant Bridge, ik doel uiteraard op dit bord. ---------- Volgende vraag alweer: Hoeveel plaats (in MegaByte) neemt de Gant Bridge in op schijf? Bewerkt: 26 januari 2007 door Big Boss Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Ik doe een gokje, eum 5 mb? >>> Door Bling: Gelieve alleen posten als je het antwoord weet of denkt te weten. <<< Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Dit is mijn derde post hier vandaag al. Tellen vragen mee voor 'Max 3 posts per dag'? >>> Door Dutchy3010: Ja, alle posts in dit topic. Er staat dan ook in de regels "3 posts per dag" en niet "drie antwoorden per dag" <<< Ah, ja, weet ik dat ook weer. ---------- Antwoord: Op de steunpilaar van de Gant Bridge, ik doel uiteraard op dit bord. ---------- Volgende vraag alweer: Hoeveel plaats (in MegaByte) neemt de Gant Bridge in op schijf? 1.27 mb Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 1.27 mb Dat is juist, check dit bord. De volgende vraag is voor jou! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 In welke 2 hoofdmissies kun je een mesa tegen komen, die dus echt bij de missie hoort(dus niet zomaar een ped die erin rijdt) Hij hoeft geen belangrijke rol te hebben (dus je hoeft er niet in ofzo) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Voor zo ver ik weet heb je hem toch nergens nodig, juist voor de Import, Export missies. Dus ja.... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Robbing Uncle Sam en... ????? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Robbing Uncle Sam en... ????? dat is voor de helft goed en het zijn dus alleen hoofdmissie sheh, dus geen export/import Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Robbing Uncle Sam en...Up, up and away? Ik gok maar wat Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Robbing Uncle Sam en Farewell My Love. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Allebei fout >>> Door Dutchy3010: Denken we aan de 3 posts per persoon, per dag?<<< Sorry Dutchy. Zal het voortaan via pm zeggen als het fout is. Bewerkt: 28 januari 2007 door $NeoSyp$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.