Jesperkaj Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Robbing Uncle Sam & Vertical Bird Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Robbing Uncle Sam en Key To Her Heart. Ik meen me te herinneren dat Millie dan in een roze Mesa rijdt. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 OK ik ben hier eerst zeker? Mijn vraag is: geef alle voertuigen van de politie, daarmee bedoel ik ook, leger, swat, FBI, ... Geen vliegtuigen of helikopters. >>> Door Bling: Welkom hanneswasco . Het is niet toegestaan om zomaar met een vraag te beginnen. Je zult eerst de vraag moeten beantwoorden van de vraag die er momenteel als laatste gesteld is. Als je deze goed hebt, mag je de volgende vraag stellen. <<< Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Het is allemaal voor de helft fout. Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 robbing uncle sam en wear flowers in your hear Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Robbing Uncle Sam + Up,Up, and Away >>> Door Dutchy3010: Dit antwoord was al gegeven, en ook al afgekeurd. Graag even de antwoorden bekijken voordat je iets post...<<< Sorry niet gezien. Bewerkt: 6 februari 2007 door MASTERMIND Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Home Invasion en Up Up And Away. >>> Door Bling: Als je een paar posts terug had gelezen, kon je daaruit opmaken dat één van de twee antwoorden zowiezo "Robbing Uncle Sam" moet zijn. Aangezien jij deze missie niet opnoemt, is jouw antwoord zowiezo al fout. <<< Niet gezien. Wanneer komt er eens een nieuwe vraag ? Niemand weet deze toch en het duurt zo lang. :$ Bewerkt: 6 februari 2007 door DenkaanHenk Reageren
Dexist Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) robbing uncle sam en home invasion Bewerkt: 6 februari 2007 door xSANx-xERWINx Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 nog allemaal fout (HEB GEEN INTERNET THUIS TM 15 FEBRUARI! ZIT NU OP SCHOOL.. VANDAAR DAT IK NIET REAGEERDE, EN ZAL REAGEREN...TOT DAN!) Reageren
Mirrrr Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Kan je dan misschien of een andere vraag neerzetten of aan iemand anders de vraag doorgeven? Zo is het ook niet leuk voor de anderen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Kan je dan misschien of een andere vraag neerzetten of aan iemand anders de vraag doorgeven? Zo is het ook niet leuk voor de anderen Inderdaad.. Degene die dit als eerste leest mag de volgende vraag stellen. Neosyp, jij krijgt vast nog wel eens de kans om een nieuwe vraag te stellen, en dan mag je deze vraag uiteraard opnieuw stellen . Reageren
Mirrrr Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Keee dan zal ik dat maar doen Wat vind je in Palomino Creek op de steiger? Reageren
Mirrrr Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Moest dat nou zo snel... Goed hoor Reageren
Preddy Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Moest dat nou zo snel... Goed hoor Des te sneller kan jij weer een nieuwe vraag stellen Volgende vraag: Hoe heet het honkbalteam uit Las Venturas? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.