Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

OK ik ben hier eerst zeker?

Mijn vraag is: geef alle voertuigen van de politie, daarmee bedoel ik ook, leger, swat, FBI, ...

Geen vliegtuigen of helikopters.

>>> Door Bling: Welkom hanneswasco :). Het is niet toegestaan om zomaar met een vraag te beginnen. Je zult eerst de vraag moeten beantwoorden van de vraag die er momenteel als laatste gesteld is. Als je deze goed hebt, mag je de volgende vraag stellen. ;) <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Robbing Uncle Sam + Up,Up, and Away :?

>>> Door Dutchy3010: Dit antwoord was al gegeven, en ook al afgekeurd. Graag even de antwoorden bekijken voordat je iets post...<<<

Sorry niet gezien.

Bewerkt: door MASTERMIND
Geplaatst: (bewerkt)

Home Invasion en Up Up And Away. :)

>>> Door Bling: Als je een paar posts terug had gelezen, kon je daaruit opmaken dat één van de twee antwoorden zowiezo "Robbing Uncle Sam" moet zijn. Aangezien jij deze missie niet opnoemt, is jouw antwoord zowiezo al fout. ;) <<<

Niet gezien. :bonk:

Wanneer komt er eens een nieuwe vraag ? Niemand weet deze toch en het duurt zo lang. :$

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

nog allemaal fout

(HEB GEEN INTERNET THUIS TM 15 FEBRUARI! ZIT NU OP SCHOOL.. VANDAAR DAT IK NIET REAGEERDE, EN ZAL REAGEREN...TOT DAN!)

Geplaatst:

Kan je dan misschien of een andere vraag neerzetten of aan iemand anders de vraag doorgeven? Zo is het ook niet leuk voor de anderen :)

Geplaatst:
Kan je dan misschien of een andere vraag neerzetten of aan iemand anders de vraag doorgeven? Zo is het ook niet leuk voor de anderen :)

Inderdaad.. Degene die dit als eerste leest mag de volgende vraag stellen. Neosyp, jij krijgt vast nog wel eens de kans om een nieuwe vraag te stellen, en dan mag je deze vraag uiteraard opnieuw stellen :).

Geplaatst:
:-( Moest dat nou zo snel... Goed hoor

Des te sneller kan jij weer een nieuwe vraag stellen :)

Volgende vraag:

Hoe heet het honkbalteam uit Las Venturas?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...