Jump to content

Flame^

Recommended Posts

Hoe word OG-Loc genoemd in de missie ''Cut Throath Businiss''??

SilverDust ;)

Phoney!

En ook nog:

Buster, straight bitch, a fake, little bitch, motherf*cker en als laatste gangsta.

Bewerkt: door Cesar-Vialpando
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe word OG-Loc genoemd in de missie ''Cut Throath Businiss''??

SilverDust ;)

Phoney!

En ook nog:

Buster, straight bitch, a fake, little bitch, motherf*cker en als laatste gangsta.

Ok, Goed jij bent :puh:

SilverDust ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet behalve Tenpenny, Pulaski en Hernandez ook dat CJ niet verantwoordelijk is voor de moord op Pendelbury, en in welke missie wordt dat duidelijk? Als het kan mag de zin waaruit dat blijkt ook vermeld worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien uit de missie ''Riot''?? Zin:conspired to kill fellow officer Ralph Pendelbury who threatened to turn state's evidence and who was then found shot dead in a supposedly unrelated gang incident??

SilverDust ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien uit de missie ''Riot''?? Zin:conspired to kill fellow officer Ralph Pendelbury who threatened to turn state's evidence and who was then found shot dead in a supposedly unrelated gang incident??

SilverDust ;)

Nee, t'is iemand die er van weet voordat er een rechtzaak tegen Tenpenny en Pulaski begonnen wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehmz deze zin dan: retracted witness statements and now the disappearance of fellow officer Jimmy Hernandez, and Officer Pulaski himself, believed to be on the run. (BTW ik zoek met Google :puh:)

SilverDust ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ehmz deze zin dan: retracted witness statements and now the disappearance of fellow officer Jimmy Hernandez, and Officer Pulaski himself, believed to be on the run. (BTW ik zoek met Google :puh:)

SilverDust ;)

Zo zie je maar dat Google je met de dingen die je niet nodig hebt opscheept, want het is nog steeds niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehzm dit eens proberen ik weet het maar ben het vergeten: That bastard Pulaski will probably turn up dead, just like the rest of them. (Says Kendl) dit dan?? :puh:

SilverDust ;)

Het zit niet in Riot!!

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je ons wel vertellen dan in welke missie de in gezegd wordt?

Da's juist de vraag, want als je de missie weet kan ik net zo goed meteen het antwoord geven, omdat je dan gewoon naar het script van die missie kan zoeken. Daarnaast is welke missie een onderdeel van de vraag.

Degene is dezelfde persoon als waar Carl de volgende zin tegen zegt: "It's missing something, maybe a tennis court and a pool would help me motivate better".

Als jullie het nu niet weten, dan moet ik hints gaan geven die het echt heel makkelijk gaan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...