Jesperkaj Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Oke, next question: Met welke reden is Big Smoke verhuist vanuit Grove Street naar Idlewood? Of beter gezegd: Wat maakt Big Smoke je wijs? Volgens mij omdat ze hem misschien zouden betrappen met drugs. Ik geloof dat ie fout is Reageren
Mirrrr Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hij had geld van zijn tante geërfd. Reageren
Bling Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hij had geld van zijn tante geërfd. Dit antwoord klopt. Big Smoke zei tegen CJ dat hij geld van zijn tante geërfd had, en dat hij het zowiezo wel een mooie plek vond om te wonen. Echter zegt hij wel dat dit niks te maken heeft met Grove Street, want Grove Street heeft volgens hem het belangrijkste plekje in zijn hart, aangezien al zijn homies daar wonen. Maar goed, volgende vraag voor jou! Reageren
Mirrrr Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 :$ Ik had helemaal niet door dat hij goed was Wat staat er op de achterkant van de medewerkers van Cluckin' Bell? Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Taste the Cock... Eet smakelijk ... Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Dat was weer supersnel. Is goed hoor VWOer Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Waar vind je 'dode' tegenstanders? Hieronder, nee... EDIT: Volgens mij komt er zometeen weer een voorval dat mensen het niet weten, zoals ook hier. Tip: Het is een doordenker... Bewerkt: 14 februari 2007 door VWO-er Reageren
cheizz Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Waar vind je 'dode' tegenstanders? in de amunation mischien?? op de schietbaan?? Reageren
Preddy Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Op het Opposition Memorial in San Fierro vind je grafstenen met de tekst 'RIP Opposition 1997 - 2004' bron: WiKiGTA (Easter egss SA) Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 En er is een winnaar ... Het zal me niet verbazen als jij dat misschien hebt geschreven ... Reageren
Preddy Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 En er is een winnaar ...Het zal me niet verbazen als jij dat misschien hebt geschreven ... Dan moet ik je helaas teleurstellen, dat is Lantyz geweest. Maar met een beetje SA + engels kennis kom je er wel op uit. Volgende vraag: Wat is de slogan van Dick's Sounds? Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 De slogan luidt als volgt: We Take all 12 inches Reageren
Preddy Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 De slogan luidt als volgt:We Take all 12 inches Inderdaad, was niet al te moeilijk dus . Volgende voor jou. Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Ok, een pittige (hoop ik althans) __ this is__ ___ and you're listenin' to my____ _____ ________ __ on _____ ____ ______Keep it_____ , keep it ______,Keep it _____ ___! Vul de lege plekken in, zodat er een zin ontstaat die voorkomt in het spel. (kan in een cutscene zijn, op een radiostation, tijdens en missie, van alles) Reageren
michelIII Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 is dit niet in de missie breaking the bank at the galigula ofzowiets maar dan zeggen se OK, THIS IS IT. PLAY IT COOL CARL PLAY IT COOL. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.