cheizz Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 hi this is gangstah og loc and you are listening to my man julio G (ofzoiets) only on radio loas santos, keep it lockt (ofzoiets) keep it loaded keep it gangstah baby! tja dit is wel de mooiste zin van radio los santos Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 De originele zin was als volgt: Yo this is OG loc, and you listen to my main man, Julio G, on radio los santos. Keep it locked, keep it loaded , keep it gangsta baby! maar Cheizz had het toch grotendeels goed (op de begroeting en het vergeten van het woordje main na) Dus hij mag de volgende vraag stellen Reageren
cheizz Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 ok hoe komt het dat bij de missie: The Meat Business van ken Rosenberg, ken in een keer uit zijn depressie is ?? Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Omdat ie net een lijntje had gesnoven. Alles is nog steeds f*cked up, maar hij is nu in staat het positief te bekijken. Reageren
cheizz Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Omdat ie net een lijntje had gesnoven. Alles is nog steeds f*cked up, maar hij is nu in staat het positief te bekijken. helemaal correct! jij bent Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Wie is Betsy, en waar kom je haar tegen in het spel? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Betsy is een Combine Harvester en je komt haar tegen in de missie Body Harvest van The Truth. Als je Betsy wilt gaan stelen klimt er een boer uit die zegt: "He's stealing Betsy" ofzo. Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 He verdorie.. dacht ik eindelijk een moeilijke te hebben Volgende voor jou Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Oke, volgende vraag: Hoe heeft Mike Toreno waarschijnlijk Sweet, CJ's broer, vrij gekregen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Hij zit in een geheime dienst van de regering van de V.S., waardoor hij invloed heeft op alle rangen in de V.S. onder hem. Zo ook rechters en gevangenisdirecteuren Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Misschien wel, maar hij heeft iets gedaan of laten doen waardoor Sweet waarschijnlijk vrijgelaten werd, en ik wil graag horen wat Reageren
Proximitus Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 wrd dat duidelijk door middel van de cutscenes die je ziet? TORENODon't worry, Sweet's just fine. He gets touched, a prison guard goes home and finds that his wife and kids have been murdered. Everything's under control. We'll talk later. Now, come on, get outta here. Dit zei toreno in een of andere cutscene. Volgens mij heeft hij de gevangenis bewaarders gewoon bedreigd en hebben ze Sweet daarom vrijgelaten. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Misschien wel, maar hij heeft iets gedaan of laten doen waardoor Sweet waarschijnlijk vrijgelaten werd, en ik wil graag horen wat Toreno heeft woord gehouden en Sweet is toen vrijgesproken Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) wrd dat duidelijk door middel van de cutscenes die je ziet?TORENODon't worry, Sweet's just fine. He gets touched, a prison guard goes home and finds that his wife and kids have been murdered. Everything's under control. We'll talk later. Now, come on, get outta here. Dit zei toreno in een of andere cutscene. Volgens mij heeft hij de gevangenis bewaarders gewoon bedreigd en hebben ze Sweet daarom vrijgelaten. Dat is goed Proximitus, Toreno heeft de vrouw en kinderen van een gevangenisbewaker laten vermoorden, en heeft die gevangenisbewaker waarschijnlijk gechanteerd Sweet vrij te laten of zijn macht zo te misbruiken dat Sweet vrijgelaten word. Anyway, volgende voor Proximitus Edit: Of hij bedoelde gewoon dat hij dat zou doen als iemand Sweet iets zou doen, in dat geval heb ik het verkeerd begrepen, maar de uitkomst blijft hetzelfde Bewerkt: 16 februari 2007 door ~Lance Vance Reageren
Proximitus Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ja, het is weer tijd voor: "RAAD DE LEGE PLEKKEN!!" Dit doe ik voortaan altijd omdat geloof ik over alles al wwel wat gevraagd is.. Hey, I __ a ____ _____ for __ here. ___ ready __ ___? Huh? Vul de lege plekken in, vertel door wie dit word gezegd en uit welke missie het komt. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.