Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

ben er nog steeds niet achter maar kan ik niet alvast zeggen wat er hoort te staan om het andere het misschien makkelijker te maken?

Want als ik het wist en zei dan zou ik sws niet weten wat ik zou moeten vragen..

Oh..en srry als dit een overbodige post is..

Greetz ChzN. :cya:

>>> Door Bling: Als iets je niet helemaal duidelijk is, kun je dat gewoon ook over PB vragen. Gelieve in dit topic gewoon ontopic blijven, en alleen posten als je het gehele antwoord weet of denkt te weten. ;) <<<

Geplaatst:

Okee..

ik weet nu dat er: Hey, I got a little surprise for you here. You ready for this? Huh? zou moeten staan

Het word gezegt door mike toreno volgens mij

Alleen de missie weet ik nog niet..

Nu zal je denken waarom post je dit.. :?

Om te helpen.. :)

Greetz ChzN. :cya:

Geplaatst:

Jah admiral_will

Nu je het zegt is dat volgens mij het goede antwoord

Nu nog wachten op Proximitus en we zullen het weten

Gr. ChzN. :cya:

>>> Door Dutchy3010: Alleen posten met een vraag of een antwoord, anders niet. ;)<<<

Geplaatst:

De zin is goed en het word inderdaad door Toreno gezegd, alleen niet in de missie interdiction.

Gelieve als antwoord de zin, de spreker en de missie neer te zetten. Als er alleen de naam van de missie staat reken ik het fout, ook als het de goede missie is.

Geplaatst: (bewerkt)

'T is weer tijd voor "Raad de lege plekken" :D

T-Bone! ___ ___ brakes, baby. Take _ ___ __, and just lay ___ and let ___ ___ mist fall, brother!

You know the drill: Noem de zin, degene die het zegt en in welke missie.

Ik heb hem dit keer maar wat makelijker gemaakt.. :puh:

Veel succes

Bewerkt: door Proximitus
Geplaatst: (bewerkt)

T-Bone! put down the brakes, baby. Take a chill pill,and just lay down and let the red mist fall, brother!

Zoiets?

Edit: kom er net achter dat dit mijn 4de post is! telt dus niet -_- heb jij ook, Proximintus!

Bewerkt: door blokcement
Geplaatst:

Ach wat, de regels...

Zin klopt overiges niet. En als die al klopte had je de degene die het zegt er niet bij en de bijbehorende missie ook niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...