Hanneswasco Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Tekst: T-Bone! Pump your brakes, baby. Take a chill pill, and just lay back and let the red mist fall, brother! Missie: Mike Toreno Persoon: Jizzy B Bewerkt: 25 februari 2007 door hanneswasco Reageren
Proximitus Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Goed Volgende is voor jou. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Mijn vraag: Big Smoke neemt in een bepaalde missie heel veel eten. Het is best wel grappig. Nu vraag ik, welke missie is het en wat eet hij allemaal? TIP: CJ, Ryder en Sweet zijn erbij. Reageren
Jericho Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Volgens mij is het de missie Drive-Thru en Big Smoke eet dan Frieten en Hamburgers. Reageren
Svenie Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Mijn vraag: Big Smoke neemt in een bepaalde missie heel veel eten.Het is best wel grappig. Nu vraag ik, welke missie is het en wat eet hij allemaal? TIP: CJ, Ryder en Sweet zijn erbij. Missie: Drive-Thru Eten: Twee nummers 9 Een grote (large) Nummer 9 Nummer 6 met extra dip Nummer 7 Twee nummers 45; eentje met kaas. Een grote (large) soda. Oftewel in het algemeen iets met kip, want ze gaan langs bij Cluckin Bell. Bewerkt: 25 februari 2007 door Svenie Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Die van Svenie reken ik goed. De volgende vraag is voor jou! Jericho, iets met frieten en hamburgers was niet goed genoeg . Hieronder @: Svenie! hij doet het maar niet! Bewerkt: 2 maart 2007 door hanneswasco Reageren
Wecked Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Jha wie stelt d\e volgende? >>> Door Bling: Stuur Svenie gewoon een PB, inplaats van een dergelijk bericht als deze plaatsen. Grote kans dat Svenie deze ook niet leest, tenzij je hem even een PB stuurt. <<< Reageren
killerfragger Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 jij bent aan de buert> bij de san andrea,s quize < loveit.gif algedaan dit zie ze Stel jij maar een vraag, ik heb namelijk geen inspiratie. oke even een makkelijk dus de volgende vraag noem alle tweewielers op (dus ook moteren enzo) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Bike BMX Mountain Bike Faggio Pizzaboy Sanchez BF 400 Freeway FCR 900 NRG 500 PCJ 600 Wayfarer HPV1000 Joepii! Reageren
killerfragger Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 correct you buert ty voor de pm Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ik heb totaal geen inspiratie dus zet ik maar gewoon een vraag die iedereen weet. Wie is/zijn CJ's broer(s)/zus(sen)? Deze is makelijk. Dus de eerste heeft waarschijnelijk prijs! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 CJ's broers/zussen: Kendl Johnson Sweet Johnson Brian Johnson (vermoord) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ja, helemaal juist, volgende vraag voor jou ! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Een beetje te laat, maar nog optijd zodat het geen bump is Volgende vraag: Voor CJ uit Liberty City kwam, zat er iemand anders in Grove Street, hij was verslaafd aan drugs en hij woonde samen in een appartement met B-Dup. Over wie heb ik het nu? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.