White Gold Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Je hebt helemaal gelijk. Volgende vraag voor jouw Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Vul de lege plekken in. Oh, i almost ___ __. Time to ___ ___. Reageren
Proximitus Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Oh! I almost forgot Carl! Time to die! Gezegd door Tenpenny, uit de missie ENd of the line Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Onze Psycho-Pinguin heeft het goed! De volgende voor jou, Proximitus. Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Welke agent was in het introfilmpje doodgeschoten? Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Officer Pendelburry Hij was zo'n goeie kerel ... BTW, ik geef de volgende vraag op z'n vroegst morgen vrij, ik ga eten . Bewerkt: 21 maart 2007 door VWO-er Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 yes indeed, a fine man i might add.. next one for you Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Ok, ik heb hem beschreven: Jullie dachten dat ik erin zou komen, maar dat deed ik niet. Ik werd onbelangrijk, zielig hè? Ik ben zo zielig, al ben ik wel geslaagd. Ik bescherm mensen, al ben ik niet altijd eerlijk. Het is een personage, succes! Foute antwoorden: Mike Toreno Officer Frank Tenpenny Jizzy Big Smoke Ryder Officer Eddie Pulaski Madd Dogg Antwoord geraden: Ja, hier door Proximitus met Ken Rosenberg. Antwoord is geraden! Bewerkt: 22 maart 2007 door VWO-er Reageren
Proximitus Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Ik snap de vraag niet echt.. >>> Door Dutchy3010: VWO-er heeft een omschrijving van een personage gegeven, en nou moet er geraden worden wie dat personage is. <<< Ik denk, dat het Ken rosenberg is. Die eerste zin kan ik dan niet thuisbrengen. Maar de laatste zin des te meer. Hij is advocaat, dus beschermt hij mensen. Dit gebeurt ook wel eens door te liegen Bewerkt: 21 maart 2007 door Proximitus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.