S.W.A.T. Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 Toreno. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cesar-Vialpando Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 He, he. Nu nog de missie waarin hij dat zegt, en de zin waaruit dat blijkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 In de missie Interdiction denk ik....?? SilverDust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 de missie monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cesar-Vialpando Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 In de missie Interdiction denk ik....??SilverDust Ding...Ding...Ding...Ding...Ding Goed, jij bent. Hier staat het antwoord, het stukkie waarin Toreno aan Carl vertelt: Now don't worry. Tenpenny and Pulaski are really relatively benign. Unless of course you're a family member of Officer Pendelbury whom they shot when he threatened to expose them. But you do know all about that, right? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 Ik denk dat Silverdust dit topic vergeten is, daarom plaats ik een nieuwe vraag . Welke wagen staat bij Unity Station geparkeert wanneer je een bepaalde sub-missie moet volbrengen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 Ik denk de Remington Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 Haha, ik hoef er niet over na te denken. Je hebt hem goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2006 mag ik de volgende vraag doen want ik heb geen geduld tot er een nieuwe komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2006 mag ik de volgende vraag doen want ik heb geen geduld tot er een nieuwe komt Als je is begint met Velaro een PB te sturen . Of nog even wachten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Welke auto staat vlakbij "The Big Ear" ?Ik bedoel niet op de parkeerplaats maar een "specialere" car.Niet zo moeilijk als je er al eens geweest bent in Sa. Sorry dat ik zo laat was ben het vergeten,dankje Bs om een PB te sturen Bewerkt: 12 maart 2006 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Mesa? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 De Burrito staat onder "THe Big Ear". Dat busje is cool, van "THe A-team!!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cesar-Vialpando Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Jongens, dat is natuurlijk de Koning van het Zand: De Sandking! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Een Sandking?? ROFL: iedereen is me vandaag voor SilverDust Bewerkt: 12 maart 2006 door SilverDust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.