Preddy Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Eerst een Perennial en daarna een Glendale. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ja Preddy dat is helemaal goed, jij bent! En wees ff geduldig Dastard Nuke[NL] Reageren
Preddy Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Bij welke auto's kan je twee verschillende kleuren aanbrengen in de 3 modshops in San Andreas? Dat is natuurlijk in de originele versie van het spel, zonder geïnstalleerde modificaties. Tevens moeten Paint Jobs niet meegerekend worden. Edit: Beide hieronder fout. Wat ervan goed is: Banshee Bullet Phoenix Rancher Blista Compact Oceanic Bobcat Regina Nog niet eens op de helft. Ook die van jouw niet Nuke Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) # Banshee # Bullet # Cheetah # Infernus # Super GT # Turismo # ZR 350 # Euros # Clover # Phoenix # Rancher # Blista Compact # Tampa # Oceanic # Bobcat # Yosemite # Regina Bewerkt: 2 april 2007 door Big Boss Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) # Banshee# Bullet # Phoenix # Rancher # Blista Compact # Oceanic # Bobcat volgens mij is dathet Bewerkt: 31 maart 2007 door $NeoSyp$ Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Rancher Regina Blista Compact Tampa Oceanic Stretch Clover Phoenix Banshee Bullet Bobcat Zijn dit ze? Nuke[NL] Reageren
Dinkydau Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Volgens mij: Banshee Bullet Phoenix Rancher Blista Compact Oceanic Bobcat Regina Savanna Slamvan Clover Tampa Mesa Majestic Feltzer Stallion Windsor Greenwood Glendale Virgo Esperanto Landstalker Perennial Romero Comet Yosemite Blade Broadway Bf injection Towtruck En dat waren ze dan. Reageren
Preddy Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Volgens mij:Banshee Bullet Phoenix Rancher Blista Compact Oceanic Bobcat Regina Savanna Slamvan Clover Tampa Mesa Majestic Feltzer Stallion Windsor Greenwood Glendale Virgo Esperanto Landstalker Perennial Romero Comet Yosemite Blade Broadway Bf injection Towtruck En dat waren ze dan. Bijna, naar mijn weten missen er nog twee. Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Ik ga nog een poging wagen. Banshee Bullet Phoenix Rancher Blista Compact Oceanic Bobcat Regina Savanna Majestic Greenwood Glendale Virgo Romero Comet Blade Broadway Camper Dune @ Preddy hieronder: Hoe bedoel je? Ik ben op WikiGTA gaan kijken, en heb alle auto' s die daar staan bekeken. Bewerkt: 3 april 2007 door Big Boss Reageren
Preddy Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik denk dat het niet echt de bedoeling is om nu willekeurig en op de gok twee auto's op te noemen. Er is echt wel een manier om de overgebleven auto's uit te vogelen zonder ook maar ingame te kijken dus met een beetje moeite heb je ze zo. Overigens, beide auto's die je daar noemt zijn in het spel niet eens te modden . @hierboven: Niet op de goede pagina's blijkbaar . Zie bijvoorbeeld Loco Low Co.. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik ga ook is mijn kans wagen: Banshee Bullet Phoenix Rancher Blista Compact Oceanic Bobcat Regina Savanna Majestic Greenwood Glendale Virgo Romero Comet Blade Broadway Tahoma Tornado Naar mijn weten moet dit juist zijn... Reageren
Preddy Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik ga ook is mijn kans wagen:Banshee Bullet Phoenix Rancher Blista Compact Oceanic Bobcat Regina Savanna Majestic Greenwood Glendale Virgo Romero Comet Blade Broadway Tahoma Tornado Naar mijn weten moet dit juist zijn... Naar mijn weten ook . Volgende is voor jou... Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ok het zal een makkelijke zijn, want veel ken ik niet veel van SA... Gary Yudman spreekt een personage van San Andreas in, welk personage is dit? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Juist, goed op WikiGTA gekeken... Je mag de volgende vraag stellen. EDIT: Niet op jou bedoeld dat van WikiGTA, ik had maar een moeilijkere vraag moeten stellen. Ik ben vandaag redelijk slechtgezind... Bewerkt: 3 april 2007 door GTA-Freak2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.