Donald F. Duck Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik denk dat hij makkelijk is: Hoeveel treinstations heeft San Andreas? Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Op mijn kaart tel ik er zes. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Voor zover ik weet zijn dat er toch maar 5? Niet? 2 in LS, 2 in LV en 1 in SF? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Voor zover ik weet zijn dat er toch maar 5?Niet? 2 in LS, 2 in LV en 1 in SF? Er zijn er drie in Las Venturas: Linden Station, Prickle Pine en Sobell Rail Yard. Maar ik meen te herinneren dat ééntje niet een echt treinstation was, dat de trein er niet stopt of iets dergelijks, maar dat kan ik ook fout hebben. In ieder geval, volgens mij discutabel of het er nou 5 of 6 zijn... Voor het goede antwoord moeten we maar even wachten op de vragensteller . Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Voordat ik de vraag stelde telde ik 5 keer op mijn SA-map op de pc. Ik kwam steeds uit op 5, dus dit is het ook. hanneswasco, your turn! Sorry, maar het zijn er 6. Ik had er een overgeslagen. Big Boss, jij bent. Bewerkt: 5 april 2007 door Donald F. Duck Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Aha ,sorry, ik kijk normaal niet in topics waar niet meer in gepost is. Hoe dan ook ... volgende vraag: Hey! Who ____ __ __? What ___ ____ ____? Vul in. Door wie wordt dit gezegd, en in welke missie? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Hey! Who shot at me? What you kids want? Het wordt gezegt door Emmet in de missie: Nines And AK's van BS. Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ja, helemaal goed! Volgende is voor jou. P.S.: Sorry voor mijn wat late reactie, maar ik was een weekendje weg. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Oké ik doe zowat een zelfde vraag als Big Boss. Hey, who the fuck _____ you, ______? This ___'t a ________! Wat wordt hier gezegt, doorwie wordt dit gezegt, en in welke missie wordt dit gezegt? Good luck! Edit @ hieronder: Sorry, wrong answer! Bewerkt: 10 april 2007 door hanneswasco Reageren
Dastard Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Oké ik doe zowat een zelfde vraag als Big Boss.Hey, who the fuck _____ you, ______? This ___'t a ________! Wat wordt hier gezegt, doorwie wordt dit gezegt, en in welke missie wordt dit gezegt? Good luck! Hey, who the fuck are you,bitch?This ain't a reunion! Big Bear? in de missie clening the hood? Reageren
Preddy Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Hey, who the fuck asked you, payaso? This ain't a committee! T-BONE in de missie Mike Toreno Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Helemaal juist Preddy! Volgende vraag voor jou! Reageren
Preddy Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Op welke auto's kan je een Worx Hood Scoop zetten? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Op welke auto's kan je een Worx Hood Scoop zetten? Tampa, Walton, Willard. Hoop dat ze juist zijn? Reageren
Preddy Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Op welke auto's kan je een Worx Hood Scoop zetten? Tampa, Walton, Willard. Hoop dat ze juist zijn? Lijkt er wel op ja, volgende is wederom voor jou. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.