Hanneswasco Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Een makkelijke: Wat is de beloning van de Burglary missions? Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Zodra je voor $10.000 spullen hebt gestolen, krijg je ook nog $3.000 er boven op. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Helemaal juist! Your turn, Big Boss! Edit @ hieronder: Zeker weten(?), want op WikiGTA staat dit niet en op gta-sanandreas.com ook niet? Dus het zal wel niet zo zijn zeker? Bewerkt: 11 april 2007 door hanneswasco Reageren
Bassiej Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Helemaal juist!Your turn, Big Boss! Volgens mij is dit niet juist, zodra je voor $10.000 aan spullen gestolen hebt krijg je inderdaad die beloning, maar daarnaast kun je ook oneindig sprinten.... Edit @ hierboven: Ja, zeker weten ! Bewerkt: 13 april 2007 door Bassiej™ Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Hmmm ... Het wordt steeds moeilijker om vragen te verzinnen. Je krijgt van mij een aantal tips voor missies. Ik wil de naam van de missie. Pak als auto de Buffalo, deze auto kan goed op de zandweggetjes rijden en slipt ook niet heel erg in de bochten, zoals bijvoorbeeld bij sportauto's. Naast de Buffalo is ook de Rancher een stabiele wagen, maar de Buffalo is sneller. Probeer de tegenstanders zo slim mogelijk af te zijn door ze bijvoorbeeld af te snijden. Neem de normale paden, want als je eenmaal op de kop ligt is het helaas voorbij. Reageren
HerrieM Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Dat moet haast een omschrijving zijn van de missie Wu Zi Mu. Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ja, dat is juist! Dacht ik eindelijk een moeilijke te hebben ... Reageren
HerrieM Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Tja, voor sommige is het wel een moeilijke missie Volgende vraag: in welke missies krijg je een wapen om de missie te helpen voltooien en welke wapens zijn dat? @ hieronder, het lijstje is aardig goed, maar ik mis zeker nog 7 missies. Bewerkt: 12 april 2007 door HerrieM Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Tagging up Turf - Spray can Cleaning the hood - Basebalbat Nines and Ak's - Pistol Just Business - Tec9 Madd Dogg's Rhymes - Silenced 9mm en Knife Burning Disere - Molotov Cocktails en brandblusser Badlands - Camera Are you Going to San Fierro? - Flamethrower en Rocketlauncher Photo Opportunity - Camera Outrider - Sniper Rifle en Rocket Launcher Snail trail - Sniper Rifle Pier 69 - Sniper Rifle Toreno's last flight - Rocket Launcher Air Raid - Minigun (?) The Da Nang Thang - Minigun in helikopter, mes, katana Stowaway - Satchel Explosives Black Project - Sniper Rifle Architectural Espionage - De camera van een toerist, als je nog geen camera hebt Vertical Bird - Knife en Silenced 9mm ----- Dat zijn ze, volgens mij Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Tagging up Turf - Spray canCleaning the hood - Basebalbat Nines and Ak's - Pistol Just Business - Tec9 Madd Dogg's Rhymes - Silenced 9mm en Knife Burning Disere - Molotov Cocktails en brandblusser Badlands - Camera Are you Going to San Fierro? - Flamethrower en Rocketlauncher Photo Opportunity - Camera Outrider - Sniper Rifle en Rocket Launcher Snail trail - Sniper Rifle Pier 69 - Sniper Rifle Toreno's last flight - Rocket Launcher Air Raid - Minigun (?) The Da Nang Thang - Minigun in helikopter, mes, katana Stowaway - Satchel Explosives Black Project - Sniper Rifle Architectural Espionage - De camera van een toerist, als je nog geen camera hebt Vertical Bird - Knife en Silenced 9mm ----- Dat zijn ze, volgens mij In Against All Odds krijg je van Catalina nog Satchel Charges Volgens mij in End of the Line krijg je nog Night Vision en een brandblusser. Maar ff een vraagje, tellen parachutes ook mee? Reageren
HerrieM Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Tagging up Turf - Spray canCleaning the hood - Basebalbat Nines and Ak's - Pistol Just Business - Tec9 Madd Dogg's Rhymes - Silenced 9mm en Knife Burning Disere - Molotov Cocktails en brandblusser Badlands - Camera Are you Going to San Fierro? - Flamethrower en Rocketlauncher Photo Opportunity - Camera Outrider - Sniper Rifle en Rocket Launcher Snail trail - Sniper Rifle Pier 69 - Sniper Rifle Toreno's last flight - Rocket Launcher Air Raid - Minigun (?) The Da Nang Thang - Minigun in helikopter, mes, katana Stowaway - Satchel Explosives Black Project - Sniper Rifle Architectural Espionage - De camera van een toerist, als je nog geen camera hebt Vertical Bird - Knife en Silenced 9mm ----- Dat zijn ze, volgens mij Even voor de duidelijkheid, deze lijst is nog onvolledig. Daarnaast zijn er twijfel gevallen zoals Cleaning the hood - Basebalbat, want je hoeft de baseball bat niet te pakken. @ Blue Yoshi 97, met wapens kun je mensen verwonden/vermoorden. De Nightvision en parachutekunnen dat niet. De camera is een twijfel geval, want als je iemand met een camera aanvalt zal deze zichzelf soms verdedigen doormiddel van foto's te maken. Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Tagging up Turf - Spray can Cleaning the hood - Basebalbat Nines and Ak's - Pistol Just Business - Tec9 Madd Dogg's Rhymes - Silenced 9mm en Knife Burning Disere - Molotov Cocktails en brandblusser Badlands - Camera Against all odds - Satchel charges Are you Going to San Fierro? - Flamethrower en Rocketlauncher Photo Opportunity - Camera Outrider - Sniper Rifle en Rocket Launcher Snail trail - Sniper Rifle Pier 69 - Sniper Rifle Toreno's last flight - Rocket Launcher Air Raid - Minigun (?) Supply lines - RC Baron met machinegeweren (?) New Model Army - RC Bandit die bommen kan droppen (?) The Da Nang Thang - Minigun in helikopter, mes, katana Stowaway - Satchel Explosives Black Project - Sniper Rifle Architectural Espionage - De camera van een toerist, als je nog geen camera hebt Up, up and away - Minigun om helikopters neer te halen Freefall - Pistol (?) Breaking the Bank at caligula's - traangas en Satchel charges Vertical Bird - Knife en Silenced 9mm End of the line, part 2 - Tec9 ----- Is het zo beter? waar '(?)' bij staat ben ik niet zeker van of dat bij de wapens behoort. Edit: @ hieronder: End of The line is maar in twee delen opgesplitst; het deel met het brandende gebouw, en het deel van de achtervolging, waarin je moet schieten (met de bewuste Tec9). Bewerkt: 14 april 2007 door Big Boss Reageren
HerrieM Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Tagging up Turf - Spray canCleaning the hood - Basebalbat Nines and Ak's - Pistol Just Business - Tec9 Madd Dogg's Rhymes - Silenced 9mm en Knife Burning Disere - Molotov Cocktails en brandblusser Badlands - Camera Against all odds - Satchel charges Are you Going to San Fierro? - Flamethrower en Rocketlauncher Photo Opportunity - Camera Outrider - Sniper Rifle en Rocket Launcher Snail trail - Sniper Rifle Pier 69 - Sniper Rifle Toreno's last flight - Rocket Launcher Air Raid - Minigun (?) The Da Nang Thang - Minigun in helikopter, mes, katana Stowaway - Satchel Explosives Black Project - Sniper Rifle Architectural Espionage - De camera van een toerist, als je nog geen camera hebt Up, up and away - Minigun om helikopters neer te halen Freefall - Pistol (?) Breaking the Bank at caligula's - traangas en Satchel charges Vertical Bird - Knife en Silenced 9mm End of the line, part 2 - Tec9 ----- Is het zo beter? waar '(?)' bij staat ben ik niet zeker van of dat bij de wapens behoort. Je komt in de buurt. Ik heb echter nog twee missie waar je zeker ook een wapen bij krijgt. @ hieronder, dat is er ook een. Eigenlijk krijg je de Tec9 ook in part 3 van End of the Line, maar dat reken ik als 1 missie. Bewerkt: 14 april 2007 door HerrieM Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Tagging up Turf - Spray canCleaning the hood - Basebalbat Nines and Ak's - Pistol Just Business - Tec9 Madd Dogg's Rhymes - Silenced 9mm en Knife Burning Disere - Molotov Cocktails en brandblusser Badlands - Camera Against all odds - Satchel charges Are you Going to San Fierro? - Flamethrower en Rocketlauncher Photo Opportunity - Camera Outrider - Sniper Rifle en Rocket Launcher Snail trail - Sniper Rifle Pier 69 - Sniper Rifle Toreno's last flight - Rocket Launcher Air Raid - Minigun (?) The Da Nang Thang - Minigun in helikopter, mes, katana Stowaway - Satchel Explosives Black Project - Sniper Rifle Architectural Espionage - De camera van een toerist, als je nog geen camera hebt Up, up and away - Minigun om helikopters neer te halen Freefall - Pistol (?) Breaking the Bank at caligula's - traangas en Satchel charges Vertical Bird - Knife en Silenced 9mm End of the line, part 2 - Tec9 ----- Is het zo beter? waar '(?)' bij staat ben ik niet zeker van of dat bij de wapens behoort. Je komt in de buurt. Ik heb echter nog twee missie waar je zeker ook een wapen bij krijgt. End of the Line, part 2 - Fire Extinguisher, al kan dat zo'n twijfelgeval zijn natuurlijk... Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Dit zijn alle missies waar je om vraagt, tenminste aan het begin en dat is (vind ik) eigenijk waar de vraag om gaat: Tagging up Turf- Spray Can Cleaning the Hood- Baseball Bat Nines and Aks- 9mm pistol Sweet's Girl- Micro-SMG Running Dog- 9mm pistol Just Business- MP5 Madd Dogg's Rhymes- Knife silenced pistol Burning Desire- Molotvs Fire Extinguisher Against All Odds- Remote Explosives Are you going to San Fierro?- Flamethrower, RPG Outrider- Sniper Rifle RPG Snail Trail- Sniper Rifle Toreno's Last Flight- RPG Stowaway- Remote Explosives Black Project- Thermal Goggles (ik weet niet of deze telt) Post Scriptum: Als iemand toch een weet vertel 't ff Post Post Scriptum: een camera is toch geen wapen Bewerkt: 14 april 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.