Jow Tommy Verceti Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) And tha award goes to: ... Jow Tommy Verceti!Ja klopt, wat misschien handig was, was even 3 pagina's verder in het SA General forum gaan, en dan kwam je deze post van mij tegen: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=666244. Dus ja, de volgende is voor jou Jow Tommy Verceti! Hmm ik had niet gekeken op het forum maar gezocht met google. Ik wilde nu een vraag bedenken die je niet zo even op kan zoeken en volgens mij is dat gelukt. De vraag: Wat is de oppervlakte van de gehele staat San Andreas? Geef het antwoord in vierkante kilometer. (het omringende water telt niet mee maar natuurlijk wel de meren en rivieren in San Andreas) Hint: Bij je stats staat hoeveel afstand je met ieder vervoermiddel hebt afgelegd, ga ervan uit dat dit in engelse mijlen staat. Succes. Bewerkt: 5 mei 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Jezus... Weet je het antwoord zelf wel? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Jezus... Weet je het antwoord zelf wel? Ja natuurlijk anders ga ik het natuurlijk niet vragen Maar ik wilde nu even een iets moeilijkere vraag. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 32km2? Goed geprobeerd maar nog niet helemaal goed. Nog even voor de duidelijkheid een engelse mijl 1609 meter. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik ooit eens gelezen dat het 35 km² of 36 km² was? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik ooit eens gelezen dat het 35 km² of 36 km² was? Ja dat is goed Het zou kunnen dat je dat een keer bij de Wist je datjes hebt gelezen want daar heb ik het al een keer gepost. Voor de duidelijkheid San Andreas heeft een oppervlakte van 35km2 en hanneswasco mag de volgende vraag stellen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Hoeveel geld krijg je als je alle races van GTA San Andreas hebt uitgespeeld? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 186000 dollar ? Neen. Op WikiGTA staat er ook iets niet... Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) $1.000.000 meen ik mij te herinneren maar ik weet het niet zeker. Maarre wacht even, het gaat toch om de bonus die je krijgt als je ze allemaal hebt en niet om de bedragen bijelkaar opgetelt? Want volgens mij krijg je aan het eind een bonus maar dat weet ik dus niet meer zeker. Edit: oke, Bling dat is het wachten tot morgen op mijn vraag. Trouwens het is ''Jow Tommy Verceti'' met 1 T. Bewerkt: 5 mei 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 $1.000.000 meen ik mij te herinneren maar ik weet het niet zeker.Maarre wacht even, het gaat toch om de bonus die je krijgt als je ze allemaal hebt en niet om de bedragen bijelkaar opgetelt? Want volgens mij krijg je aan het eind een bonus maar dat weet ik dus niet meer zeker. Ja dat is waar! Dat meen ik mij toch allesinds ook te herrineren! Volgende vraag gaat naar Jow Tommy Verceti! Reageren
Bling Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Even een korte mededeling tussendoor: Er mogen per persoon 3 posts per dag worden geplaatst in dit topic. Nu hebben 'hanneswasco' en 'Jow Tommy Vercetti' dit limiet al ruimschoots overschreden, aangezien ze hier vandaag beiden al 7 posts hebben geplaatst. Tevens is hanneswasco er al eerder op gewezen, dus let er alstjeblieft even op. De vraag van 'Jow Tommy Vercetti' mag dus vandaag niet gesteld meer worden, moge duidelijk zijn. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) De vraag van 'Jow Tommy Vercetti' mag dus vandaag niet gesteld meer worden, moge duidelijk zijn. Wie steld dan de volgende vraag?? >>> Door Bling: Of hij stelt de vraag morgen, of hij geeft de beurt aan iemand anders (via PB).<<< EDIT: owh oke is goed Bewerkt: 5 mei 2007 door ghost_rider Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.