Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
And tha award goes to: ... Jow Tommy Verceti!

Ja klopt, wat misschien handig was, was even 3 pagina's verder in het SA General forum gaan, en dan kwam je deze post van mij tegen: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=666244.

Dus ja, de volgende is voor jou Jow Tommy Verceti! :bier:

Hmm ik had niet gekeken op het forum maar gezocht met google. Ik wilde nu een vraag bedenken die je niet zo even op kan zoeken en volgens mij is dat gelukt. De vraag:

Wat is de oppervlakte van de gehele staat San Andreas? Geef het antwoord in vierkante kilometer. (het omringende water telt niet mee maar natuurlijk wel de meren en rivieren in San Andreas)

Hint: Bij je stats staat hoeveel afstand je met ieder vervoermiddel hebt afgelegd, ga ervan uit dat dit in engelse mijlen staat. Succes.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:
Jezus... Weet je het antwoord zelf wel?

Ja natuurlijk anders ga ik het natuurlijk niet vragen :duh: Maar ik wilde nu even een iets moeilijkere vraag.

Geplaatst:
32km2?

Goed geprobeerd maar nog niet helemaal goed.

Nog even voor de duidelijkheid een engelse mijl 1609 meter.

Geplaatst:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik ooit eens gelezen dat het 35 km² of 36 km² was?

Ja dat is goed :dans: Het zou kunnen dat je dat een keer bij de Wist je datjes hebt gelezen want daar heb ik het al een keer gepost. Voor de duidelijkheid San Andreas heeft een oppervlakte van 35km2 en hanneswasco mag de volgende vraag stellen.

$1.000.000 meen ik mij te herinneren maar ik weet het niet zeker.

Maarre wacht even, het gaat toch om de bonus die je krijgt als je ze allemaal hebt en niet om de bedragen bijelkaar opgetelt? Want volgens mij krijg je aan het eind een bonus maar dat weet ik dus niet meer zeker.

Edit: oke, Bling dat is het wachten tot morgen op mijn vraag. Trouwens het is ''Jow Tommy Verceti'' met 1 T.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:
$1.000.000 meen ik mij te herinneren maar ik weet het niet zeker.

Maarre wacht even, het gaat toch om de bonus die je krijgt als je ze allemaal hebt en niet om de bedragen bijelkaar opgetelt? Want volgens mij krijg je aan het eind een bonus maar dat weet ik dus niet meer zeker.

Ja dat is waar! Dat meen ik mij toch allesinds ook te herrineren!

Volgende vraag gaat naar Jow Tommy Verceti!

Geplaatst:

Even een korte mededeling tussendoor:

Er mogen per persoon 3 posts per dag worden geplaatst in dit topic. Nu hebben 'hanneswasco' en 'Jow Tommy Vercetti' dit limiet al ruimschoots overschreden, aangezien ze hier vandaag beiden al 7 posts hebben geplaatst. Tevens is hanneswasco er al eerder op gewezen, dus let er alstjeblieft even op.

De vraag van 'Jow Tommy Vercetti' mag dus vandaag niet gesteld meer worden, moge duidelijk zijn.

De vraag van 'Jow Tommy Vercetti' mag dus vandaag niet gesteld meer worden, moge duidelijk zijn.

Wie steld dan de volgende vraag?? :?

>>> Door Bling: Of hij stelt de vraag morgen, of hij geeft de beurt aan iemand anders (via PB).<<<

EDIT: owh oke is goed :Y

Bewerkt: door ghost_rider

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...