Jow Tommy Verceti Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) 1 - Tijd is op 2 - Je rijdt een patient dood 3 - Ambulance kapot/explodeert 4 - Je wordt opgepakt 5 - Je stapt uit 6 - Je rijdt het water in 7 - Je gaat vliegen met je ambulance? (weet ik veel) 8 - Je drukt op de knop om Paramedic missies af te sluiten Hieronder: daar dacht ik ook aan maar volgens mij gaat er dan tijd af dus dat is hetzelfde als tijd is op. Bewerkt: 8 mei 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 1. Je stapt uit 2. Je tijd is op 3. Ambulance onploft 4. Je wordt opgepakt 5. Ambulanve komt in het water terecht 6. Je drukt op Caps Lock/+/R3/ gewoon de knop om de submissie te stoppen 7. Je rijd een patient dood. 8. Je Patient overlijd door ruw rijgedrag of een ongeluk. Ik heb eigenlijk geen idee of dat echt kan, nooit gehad, maar in het begin krijg je wel te horen : "Drive the patients to Hospital CAREFULLY. Each bump reduces their chances of survival" Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 1 - Tijd is op 2 - Je rijdt een patient dood 3 - Ambulance explodeert 4 - Je wordt opgepakt 5 - De patient wordt ergens gespawnt waar jij niet kan komen met ambulance 6 - Je rijdt het water in 7 - De patient wordt door iemand anders doodgereden. 8 - Je drukt perongeluk op de knop om Paramedic missies af te sluiten misgien zo goed ? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 1 - Tijd is op 2 - Je rijdt een patient dood 3 - Ambulance explodeert 4 - Je wordt opgepakt 5 - Je stapt uit 6 - Je rijdt het water in 7 - De patient wordt door iemand anders doodgereden 8 - Je drukt perongeluk op de knop om Paramedic missies af te sluiten He he 7 heb ik van Only grand theft auto, maar volgens mij heeft hij een andere fout. Is deze dan goed? Of bedoel je nog een compleet andere manier waarop je de missie faalt. Dus niet dat de patient dood gaat. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 1 - Tijd is op 2 - Je rijdt een patient dood 3 - Ambulance explodeert 4 - Je wordt opgepakt 5 - De patient wordt ergens gespawnt waar jij niet kan komen met ambulance 6 - Je rijdt het water in 7 - De patient wordt door iemand anders doodgereden. 8 - Je drukt perongeluk op de knop om Paramedic missies af te sluiten misgien zo goed ? Neen... 1 - Tijd is op 2 - Je rijdt een patient dood 3 - Ambulance explodeert 4 - Je wordt opgepakt 5 - Je stapt uit 6 - Je rijdt het water in 7 - De patient wordt door iemand anders doodgereden 8 - Je drukt perongeluk op de knop om Paramedic missies af te sluiten He he 7 heb ik van Only grand theft auto, maar volgens mij heeft hij een andere fout. Is deze dan goed? Of bedoel je nog een compleet andere manier waarop je de missie faalt. Dus niet dat de patient dood gaat. Juist! Volgende is voor jou Jow Tommy Verceti! Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ok dan mooi, eigenlijk vind ik dat als de patient wordt doodgereden door iemand anders dan jijzelf, dat als dit meetelt dat dan ook meetelt of je je wagen wordt getrokken in plaats van zelf eruit gaat. Maarja jij stelde die vraag dus.... Hier is dan mijn vraag: Benoem alle manieren waarop je kan gokken. Toelichting, dus alle manieren waarmee je geld kan verdienen maar ook kan verliezen. Succes! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 - Biljarten - Video Poker - Rad van Fortuin - Die fruitmachine - Blackjack - Roulette - Inside Track - Lowrider meet Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 - Biljarten- Video Poker - Rad van Fortuin - Die fruitmachine - Blackjack - Roulette - Inside Track - Lowrider meet Jaaah in 1x goed . Jij mag de volgende vraag stellen. Post Scriptum: Waar heb je dit gevonden dit staat toch niet op wikigta? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Bedankt, en dit weet ik gewoon. Mijn vraag: Hoeveel hoofdmissies en sub-missies zijn er in heel San Andreas? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Er zijn 102 (hoofd) missies. Maar dan tel ik driving school en flying school als 1 . Ik weet niet precies wat je onder submissies verstaat. Bedoel je daarmee alles wat nodig is voor de 100% ofzo? Dat moet je nog even verduidelijken denk ik. Volgens mij zijn er 8 submissies, ik tel namelijk alle misies waarvoor je op 2 moet drukken. Maar dat moet je (zoals ik eerder zei) even verduidelijken. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Als je ze alle missies meetelt (dus de ook iedere school missies erbij), inclusief de 3 race missies die je al eens hebt gehaald in een sotry line missie, zijn het er 191 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Er zijn 102 (hoofd) missies. Maar dan tel ik driving school en flying school als 1 . Ik weet niet precies wat je onder submissies verstaat. Bedoel je daarmee alles wat nodig is voor de 100% ofzo? Dat moet je nog even verduidelijken denk ik. Volgens mij zijn er 8 submissies, ik tel namelijk alle misies waarvoor je op 2 moet drukken. Maar dat moet je (zoals ik eerder zei) even verduidelijken. Fout. Met sub-missies bedoel ik alle races, race tournaments, kortgezegd: Alles voor 100%. 143 ? Fout. Als je ze alle missies meetelt (dus de ook iedere school missies erbij), inclusief de 3 race missies die je al eens hebt gehaald in een sotry line missie, zijn het er 191 Fout. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Bedoel je ook alle schoolmissies erbij? Zonder zijn het er 158, of je kan ook gewoon door de Boat school en Bike school er dan 160 van maken. Want de Driving school en Flying school moet je in 2 missies doen. En als je alle missies van alle schools meetelt dan kom ik ook aan 191 zoals MartyCeha! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Bedoel je ook alle schoolmissies erbij?Zonder zijn het er 158, of je kan ook gewoon door de Boat school en Bike school er dan 160 van maken. Want de Driving school en Flying school moet je in 2 missies doen. En als je alle missies van alle schools meetelt dan kom ik ook aan 191 zoals MartyCeha! Driving School en Flying School tellen mee, en de missies van de scholen ook. Maar toch is het fout. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.