Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
um...134?

Fout..

Edit: @Hieronder: Nee..

Bewerkt: door Donald F. Duck
ik kom nu uit op 141 :clown:

Fout...

Alles opgetelt en kom op 224 :bier:

Fout, en een beetje erg veel...

Hint: Het ligt tussen de 150 en 180.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Ik heb even gekeken bij mijn (zelf gehaalde :engel: ) 100% savegame en daar staat dat ik 145 missions heb gehaald.

Maar alleen jij zegt hierboven dat het tussen 150 en 180 is dus het zal wel fout zijn, maar als ik alle 25 races erbij optelt kom ik op 170 dus dat is mijn antwoord. Maarre wil je nog wel even precies vermelden wat je allemaal meetelt?

Geplaatst:
164?

Nee.

Na een grondig onderzoek :puh: kom ik uit op 179?

Ook niet.

Ik heb even gekeken bij mijn (zelf gehaalde :engel: ) 100% savegame en daar staat dat ik 145 missions heb gehaald.

Maar alleen jij zegt hierboven dat het tussen 150 en 180 is dus het zal wel fout zijn, maar als ik alle 25 races erbij optelt kom ik op 170 dus dat is mijn antwoord. Maarre wil je nog wel even precies vermelden wat je allemaal meetelt?

*Ding ding ding* Goed! Eén punt voor Jow Tommy Verceti!

na nog een keer tellen kom ik inderdaag beter uit en kom ik op 155 uit :D

Sorry, te laat. Was tenminste ook fout geweest..

Ok dan hier komt mijn vraag: Waar zijn een paar zogenaamde 'roodle exchanges'? Geef de preciese lokatie en vertel hoeveel het er zijn.

Edit: Hieronder, dat is natuurlijk een onderdeel van de vraag wat ik niet ga vertellen, want anders is het een stuk makkelijker ;)

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:
Ok dan hier komt mijn vraag: Waar zijn een paar zogenaamde 'roodle exchanges'? Geef de preciese lokatie en vertel hoeveel het er zijn.

Wat zijn dat nou weer...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...