Blue Yoshi 97 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) OK (eindelijk q;þ) Als ye begrijpt wat ik bedoel is deze heel makkelijk, als ye het niet begrijpt...begrijp ye het niet... Wie is de Hidden Ped van T-Bone Mendez? Noem de naam, de soort, en eventueel ook het nummer..! Edit: Ok...jullie snappen hem dus niet... Tip: um...hoe zeg ye dat? Um: T-Bone wordt soms weergegeven als een (andere) ped. Deze noem ik een Hidden Ped. Nu is ie een stuk makkelijker q;þ Bewerkt: 16 mei 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Even tussendoor, houden jullie rekening met het maximaal aantal toegestane posts per dag in dit topic? Dat zijn er drie, en K.O. is daar overheen en een aantal zitten aan het precieze aantal dat is toegestaan. Reageren
DonLeone Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Wat is een Hidden Ped? Volgens mij bedoelt ie gewoon: Welke voetganger heeft hetzelfde uiterlijk? ik weet het wel wie hij bedoelt, alleen ik zou in de juiste mapjes moeten gaan zoeken om die gegevens te vinden en daar ben ik te lui voor Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Er is zo'n ped met een snor, en zo'n kapsel als hem... Hij heeft ook een zonnebril, en een dwars-blauw met wit gestreept t-shirt/polo. En volgens mij een zwarte broek. Als je ie tegen je praat heeft ie ook een spaans accent. Hij zegt vaak "whazzup essay" of als je tegen hem oploopt "easy holmes". SA doet het momenteel niet bij mij, dus ik kan geen screen regelen. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Er is zo'n ped met een snor, en zo'n kapsel als hem... Hij heeft ook een zonnebril, en een dwars-blauw met wit gestreept t-shirt/polo. En volgens mij een zwarte broek. Als je ie tegen je praat heeft ie ook een spaans accent. Hij zegt vaak "whazzup essay" of als je tegen hem oploopt "easy holmes". SA doet het momenteel niet bij mij, dus ik kan geen screen regelen. Die lijkt inderdaad op T-Bone, maar het is niet diegene die ik bedoel... GangMbr.PED ? Kun ye een Screenshot posten van de gast die ye bedoelt? Want ye gebruikt een hele andere code dan ik... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Is het een van deze? @ hieronder: Geen wonder dat Cesar Vialpando dezelfde Hidden Ped als Cesar Vialpano heeft Bewerkt: 19 mei 2007 door MartyCeha Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Nee, hij zit er niet tussen. Tip: Cesar Vialpando heeft dezelfde Hidden Ped als Cesar Vialpando (en ik denk alle andere -->MANNELIJKE<-- characters ook) En om het wat makkelijker te maken, ye hoeft alleen nog maar een screenie te posten... Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) Goed, niemand heeft hiervan gehoort eh? Ok, ik zal vertellen wat ye moet doen. Doe de missie in Pier 69 of Mike Toreno Pier 69: Loop een beetje rondjes om Cesar Vialpando en druk op replay Manier 2: Ga naar T-Bone, laat hem op ye schieten, druk op replay, kijk naar T-Bone Mike Toreno: Stap in de auto. Stap uit. Maak T-Bone ye homie, en blijf bij hem staan, niks doen voor iets van 30 seconden. Druk op replay. Kijk naar T-Bone. Maak een foto van hem (in de replay), of maak een foto van da gast die ye ziet, ergens anders in het spel. Upload da foto hier. W8 tot ik heb gezegt dat ie goed is. Juich. EDIT: @ hieronder: nope... Bewerkt: 19 mei 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
michelIII Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) een van deze???? http://img169.imageshack.us/img169/1319/gallery63eh6.jpg Bewerkt: 19 mei 2007 door michelIII Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 (bewerkt) is het misschien deze ? Bewerkt: 19 mei 2007 door ghost_rider Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Yep...dus kinderen jullie weten nu wat een Hidden Ped is! *kids: BURP* Ghost Rider heeft het goed *dans* You can do tha next one! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Yep...dus kinderen jullie weten nu wat een Hidden Ped is! *kids: BURP*Ghost Rider heeft het goed *dans* You can do tha next one! yes okj hier de vraag: welk ''ding'' heeft geen motor of benzine maar ontploft wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.