PatrickW Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 555 We tipNew Model Army Monster N.O.E. Cop wheels Breaking the bank at caligula´s Valet parking Blood Bowl BMX Challenge Burglary Courier Pimping Trucking missies 1. 4 en 7 Courier missions Taxi (deze laatste weet ik niet zeker) Inderdaad de taxi was de laatste die nog miste.... jouw beurt Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Mooi, heb ik het eindelijk goed Ik ga dit weekend weg dus helaas kan ik geen vraag stellen... Dit kan ik wel maar dan duurt het lang om voordat ik hem kan beantwoorden dus en om een moderator hiermee te belasten is een beetje flauw. Dus: De eerstevolgende die dit leest mag de volgende vraag stellen. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 En ik was niet eens van plan hiet te posten.. Taking it easy: Wie is de serveerster in Caligula's? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Uiteraard. ik geef tips van een missie en jullie moeten de missie raden Tips Voordat je deze missie start is het handig om de Paramedic missie, de Vigilante missie en de Firefighter missie te hebben gehaald. Je health is dan 150%, je body armor is ook 150% en je bent fireproof. Je loopt dan verschrikkelijk makkelijk door het vuur heen en je blijft langer leven. Het beste is om voor deze missie even naar de Ammu-Nation te gaan. Koop daar een M4 en een body armor. Herhaal dit truckje vaak om gratis en snel aan kogels te komen: start de challenge in de Ammu-Nation. Als de challenge begint druk je snel op de uitstap knop om uit een voertuig te komen (je stopt nu de challenge). Nu krijg je veel meer kogels. Als je dit ongeveer 6x doet, dan heb je zoveel kogels dat de cijfertjes verdwijnen. Je kunt nu een lange tijd schieten en je hoeft niet over je aantal kogels in te zitten. (PC) Het is handig om als je op de terugweg vanuit ... ..... ..... een lage resolutie in te stellen voor het spel, zo zal het beeld minder snel gaan stotteren, en heb je meer controle over het blussen. Nadat je in de Feltzer stapt kan je de resolutie wel weer normaal zetten. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 End Of the Line! YEP das goed volgende voor jou Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Sorry dat het zolang duurde, was vergeten dat het aan mij was. Kijk eens hier een prachtige screen, van welke missie is het? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 N.O.E. natuurlijk. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 N.O.E. natuurlijk. Dit. Is. Juist. natuurlijk. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) Oké dan, hier is mijn vraag: Welke gambler levels kan je krijgen? @hieronder: Ja dat is goed, bij 1% heb je helemaal geen skill. De volgende vraag is voor jou Bewerkt: 10 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Arthis Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Oké dan, hier is mijn vraag:Welke gambler levels kan je krijgen? 1% weet ik niet 5% professional 10% Hi-roller 100% Whale Reageren
Arthis Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Sorry voor deze late reactie. hier komt die: in welke hemel bevind zich 'Michelles huis'? Naam van de hemel, letter, ID kleur en coördinaten graag. Bewerkt: 12 juni 2007 door m.r.gido Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Hemel L. Coördinaten: X = 302,6404 Y = 304,8048 Z = 999,1484 ID Kleur = Paars??? Weet niet precies wat je hiermee bedoelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.