Jow Tommy Verceti Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Een trein? Nee, een trein kan je laten stoppen, o.a. door de machinist eruit te trekken. Zou het de Andromada kunnen zijn? Hij is tastbaar in 2 missies, hij is niet te stoppen, valt niet te verwoesten en beweegt. Nee, ik bedoel niet iets in een missie, anders dan zou je ook de Tanker in de missie Just bussines kunnen bedenken en dan zijn er nog wel meer denk ik. De Vortex? Deze is gewoon verwoestbaar en je kan hem laten stoppen. Hier is dus de vraag en het antwoord wat ik zoek is niet alleen te zien in een missie. Wat is onverwoestbaar, tastbaar, ontstopbaar en beweegt Edit hieronder: Wel een beetje nadenken voordat je antwoord; is het onmogelijk om een BMX te stoppen? Oftewel, je antwoord is niet goed. @Bling: Ja, de volgende vraag is voor jou Bewerkt: 23 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) De BMX? Edit: Ach, ja natuurlijk. Wat dom van me Bewerkt: 23 juni 2007 door Blizzard Reageren
Bling Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Nou, zo moeilijk is die vraag ook weer niet: Het antwoord moet overduidelijk de altijd rijdende, onverwoestbare tram uit San Fierro zijn. @ Jow Tommy Verceti: Oké, volgende vraag: Catalina en Carl hebben nogal een aparte relatie gehad in het spel. Grotendeels was dit slechts een zakenrelatie, maar er kwam ook eventjes een liefdesrelatie zonder duidelijke, wederzijdse gevoelens aan de pas. Ondanks de liefde voor Carl, vertrouwde Catalina hem niet helemaal, dus maakte ze hem ergens op attent. Wat zei Catalina dat ze met Carl zou doen, wanneer hij haar op de één of andere manier zou verraden/bedriegen? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Hem castreren[/font] en daarna ze hem laten eten? Dat dacht ik toch...? Reageren
Bling Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Inderdaad. De exacte citaat: "I will kill you if you ever mess arround. I will castrate you first. Then I will make you eat them." Volgende vraag voor jou, Hanneswasco! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Van wat is dit de slogan: Freshly Squeezed Taste of Parasites Edit: Pfff... juliie zijn snel zeg, PIERRO P heeft het juist. Bewerkt: 23 juni 2007 door Hanneswasco Reageren
PIERRO P Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Die is van Monkey Juice Edit: Oke de volgende vraag was dus voor mij Wat zijn de moeilijkst bereikbare bomen in het hele spel??? Bewerkt: 23 juni 2007 door PIERRO P Reageren
DonLeone Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Die is van Monkey JuiceEdit: Oke de volgende vraag was dus voor mij Wat zijn de moeilijkst bereikbare bomen in het hele spel??? Bedoel je de bomen die helemaal in het noorden bovenop die grote heuvels bij Bayside staan misschien? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Nee. de bomen die ik bedoel zijn veel moeilijker om te bereiken. Reageren
K.O. Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Nee. de bomen die ik bedoel zijn veel moeilijker om te bereiken. Volgens mij zijn het niet hele bomen, maar misschien bedoel je gedeelten van bomen die zich in de 'blue hell' bevinden? Heel wat bomen steken namelijk een (flink) stuk uit in de blue hell. Eigenlijk zijn die helemaal niet moeilijk te berijken, het is best simpel om in de blue hell te komen, bijvoorbeeld via dat gat in de rotsen aan de oostkant van LV. Zijn er anders veel bomen in ongebruikte Hidden Interiors??? Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik gok op de bomen in Liberty City? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Donwell heeft het goede antwoord. Voor jou de volgende vraag Bewerkt: 24 juni 2007 door PIERRO P Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Eindelijk weer eens een vraag! Ik stel nooit veel vragen, met name omdat ik nooit het juiste antwoord raad of te laat ben met juist antwoord, dus het kan zijn dat het een makkelijk is. Op welke manieren kun je Wasted gaan? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Nee...niet weer zo'n vraag FF snel iets bedenken : Van een hoogte vallen Vermoord worden (Ik hoef toch niet alle mogelijkheden op te noemen he o_O) Verdrinken Overreden worden Als het voertuig waar je in zit ontploft Zelfmoord/Zelfmoordcheat Als je te weinig eet Andere explosie Bewerkt: 24 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Nee...niet weer zo'n vraag FF snel iets bedenken : Van een hoogte vallen - Klopt! Vermoord worden (Ik hoef toch niet alle mogelijkheden op te noemen he o_O Nee, dit bespaar ik jou en anderen) - Klopt! Verdrinken - Klopt! Overreden worden - Klopt! Deze heeft veel mogelijkheden, dus ik bespaar je het opnoemen. Als het voertuig waar je in zit ontploft Deze reken ik nog niet volledig Zelfmoord/Zelfmoordcheat - Klopt! Als je te weinig eet - Klopt! Andere explosie Welke mogelijkheden zijn dit? (Zoveel zijn het er niet) In de quote heb ik eventjes de juiste dingen gedaan, welke niet goed zijn heb ik doorgestreept (niets) en welke nog niet volledig is heb ik met Vet en Cursief aangegeven. Dit lijstje is compleet, alleen mis ik nog kleine toevoegingen, hiermee bedoel ik dus, op welke manieren dit kan. Dit zijn: Als het voertuig waar je in zit ontploft Nog 4 mogelijkheden Andere explosie Nog 2 mogelijkheden Bewerkt: 24 juni 2007 door Donwell Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.