MrKooKie Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik wil graag in een HTML pagina iets maken waardoor bij het openen van die pagina een popup opent. Ik wil graag dat het er zo uit ziet: En dat als je accepteert dat je gewoon de pagina kan laden, of als je niet accepteert dat je terug gaat naar de index. Ook wil ik graag dat als je de onderste selecteert (Don't show this message again). Dat het schermpje niet meer verschijnt. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit doe? Reageren
X-TX Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Hier paar links: [Javascript] Pop-up [Javascript] Pop-up 2 [Javascript/HTML] Pop-up Uitleg Reageren
Crifox Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Jouw voorbeeldje ziet er wel erg apart uit, maar ik raad je aan om eens op www.anouksweb.nl te kijken, daar kan je veel vinden voor de beginnende website builder (gerbuikte ik vroegah ook wel vaak ) Reageren
X-TX Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik zie dat de regels weer eens aangepast zijn. geen reclame ( een eenvoudige link naar eigen site in signature mag ) Moet ik mijn links nu weg halen? Want dit was eerst niet zo... Reageren
Crifox Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Volgens mij is het goed als het een toegevoegde waarde geeft aan het desbetreffende topic en dus niet als reclame bedoelt is Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Met die links schiet ik nog niet echt veel op.. Er staat nergens beschreven wat de codes zijn. Reageren
X-TX Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Met die links schiet ik nog niet echt veel op.. Er staat nergens beschreven wat de codes zijn. Je moet even het uitleg lezen. Een pop-up kun je niet kant en klaar downloaden van het internet omdat iedereen zijn eigen pop-up wilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.