qbdown Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Hey allemaal, Wie weet wat de beste race auto is ??? Of weet je wat de allerbeste wagen uit gta san andreas is ??? Zo ja kan je dan misschien er ook ff een plaatje bijzetten en de auto naam ... Hoeft niet persee hoor maar wel ff de auto naam Alvast bedankt.... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 De beste wagen is een Cheetah, want die stuurt erg goed, maar als je de snelste wilt hebben kies je voor een Infernus. Maar er zijn nog veel meer natuurlijk. Kijk hier maar even rond: Voertuigen San Andreas. Reageren
Dago58x Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 ik kies voor Euros DIe auto is gewoon te heftig maar voor de snelste doe ik maar Super GT Hier is die auto Euros Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Nou, ik zou de Super GT niet kiezen, want hij is namelijk heel slecht in streetraces bijvoorbeeld. Hij heeft haast geen grip, dus kies dan maar voor de Cheetah, die rijd namelijk heerlijk. Reageren
Gta_Styllo Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik doe de Infernus Ik vind het auto heel erg cool Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Je kan niet zeggen wat de beste is want iedereen is ergens beter in bijvoorbeeld de ene kan goed sturen en de andere kan goed gas geven.Probeer alle race auto,s uit en ik denk dat jij de perfecte auto voor jezelf vindt. Bewerkt: 20 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Voor straatraces, kan je het beste voor de cheetah of turismo gaan. Ze zijn beiden vrij snel en hebben een goede grip op de weg. ps. De superGT moet je inderdaad niet pakken; slechte grip + hij is echt niet zo snel. Reageren
Flame^ Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Even kort samengevat de snelste en beste racewagens: - Infernus - Cheetah - Super GT - Euros - Turismo Er zijn er nog wel een paar maar dit zijn de toppers zeg maar . Reageren
RobbertR Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Infernus stuurt erg slecht. Cheetah is daar in tegen veel beter Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 De Elegy is ook erg goed. Deze wagen is snel, maar breekt wel snel uit in de bochten. Maar als je er redelijk mee kunt rijden, is het best wel voorspelbaar wanneer hij gaat slippen. Dat kun je van de Super GT niet zeggen. De Elegy is vooral leuk om in een stad een beetje te driften en hard optrekken. Reageren
qbdown Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Hmm.... Ik heb een mooie auto gezien ... Hier is er één van: Ik vind die auto namelijk wel mooi... Weet jij hoe deze heet ? Alvast bedankt, Robbin237 Bewerkt: 20 februari 2006 door Robbin237 Reageren
ikt Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Je moet ze allemaal uitproberen, met de n00bmod. Msschien is jouw smaak wat anders. Ik hou vooral van auto's die snel door de bocht driften, jij misschien van auto's die op de LV ringroad de topsnelheid halen. Maar ik kies voor de Elegy EDIT@hierboven: sultan Bewerkt: 20 februari 2006 door ikt Reageren
qbdown Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Hmm ik kan hem niet editen de wagen in transfender bij wang cars :S Wat moet ik doen ? Reageren
Flame^ Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Dan moet je de auto bij een andere Tuning Garage tunen. Dit kan of in de Loco Low Co, of Wheel Arch Angels. In Wheel Arch Angels kan je pas nadat je de 2de missie van Wang Cars hebt gedaan tunen, en in de Loco Low Co na de missie: Cesar Vialpando. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Je moet ze allemaal uitproberen, met de n00bmod. Msschien is jouw smaak wat anders. Ik hou vooral van auto's die snel door de bocht driften, jij misschien van auto's die op de LV ringroad de topsnelheid halen.Maar ik kies voor de Elegy EDIT@hierboven: sultan Alle auto's uit Wang Cars zijn goed Samen met het lijstje van BS. Er staat een super lowrider, een goedde streetrace wagen. Van alles wel wat Bewerkt: 20 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.