Jump to content

Wat is de beste race auto uit gta san andreas ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dat klopt je moet naar de tunning garage gaan genaamd weels arch angels het ligt volgens mij in Ocens Flats.

Edit:Big Smoke was me voor.

Bewerkt: door gta-liefhebber
  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• qbdown

7

• San_Andreas_Nigga

4

• Ruurd31

3

• Dago58x

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey bedankt maar waar kan ik me autos tunen ???

Kan je ff een kruisje zetten op de map ??

Ik weet niet zo goed waar al die plaatsen zitten :puh:

EDIT: Ik ben nu bij zoon tuning ding maar ik kan er niet in :S

Bezoek ff deze site voor een plaatje: http://62.131.63.25/members/naamloos.bmp

Waar moet ik heen ???

Bewerkt: door Robbin237

Momentje, ik maak wel even een map voor je. Op WiKiGTA vind je er ook wel 1, maar je weet niet precies waar welke zit..

Geduld :engel:

naamloossda8sr.th.jpg

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Dit is de afbeelding van WikiGTA. Daar staan precies alle locaties op, maar ik denk dat Ruurd nog even gaat opzoeken voor je waar je welke auto kan tunen (go Ruurd :D )

>>> Door Dizzee: Blijkbaar niet. :puh:<<<

>>> Door GTA-Sheep: Ja hoor....daar is ie knipoog.gif<<<

>>> Door Dizzee: Ik was weer eens te vlug :puh:<<<

Geplaatst:
Dit is de afbeelding van WikiGTA. Daar staan precies alle locaties op, maar ik denk dat Ruurd nog even gaat opzoeken voor je waar je welke auto kan tunen (go Ruurd :D )

Haha, dat schaap toch. Is dat gee pluimvee? Dan mag je niet naar buiten, dus mooi blijven computeren :clown: .

Nee, ik zal ff serieus zijn Robin ;) .

Dat kaartje heb ik gepost in die vorige post. Met alle namen erbij, die link die GTA-Sheep je gaf staan wel bolletjes waar je kan tunen maar geen namen. Als je de cursor op het bolletje houd, dan komt er een balkje met een naam tevoorschijn. Zo kun je zien welke tuning-shop waar zat, maar ik ging het uitbreiden met de naam er al boven. Maar om deze post toch nuttig te maken, daarom heb ik even opgezocht waar je de auto's kan tunen. Welke auto's waar, ik denk dat ik mijn vingers eraf type, maar dat heb ik er denk ik wel voor over.

Bij Wheels Arch Angels :

•Sultan

•Elegy

•Uranus

•Flash

•Jester

•Stratum

Bij Loco Low Da :

•Slamvan

•Voodoo

•Blade

•Tornado

•Broadway

•Savanna

•Remington

Bij Transfender :

SUV's & Weagons

•Mesa

•Huntley

•Landstalker

•Perrenial

•Rancher

•Regina

•Romero

•Solair

2-Door Sedans & Compact

•Alpha

•Blista Compact

•Bravura

•Cadrona

•Club

•Feltzer

•Fortune

•Hermes

•Hustler

•Majestic

•Stafford

•Stallion

•Virgo

•Windsor

4-Door Luxery Sedans

•Admiral

•Elegant

•Glendale

•Greenwood

•Merit

•Primo

•Sentinel

•Stretch

•Sunrise

•Vincent

•Washington

•Tahoma

Muscle Cars

•Buffalo

•Clover

•Phoenix

•Sabre

High Performance Sport Cars

•Banshee

•Bullet

•Cheetah

•Comet

•Infernus

•Super-GT

•Turismo

•ZR-350

•Euroz

Light Trucks & Vans

•Bobcat

Succes!!

Geplaatst:

Bedankt ik heb alles gevonden :)

Als je het resultaat van mijn wagen wilt zien ga dan ff naar deze url:

http://62.131.63.25/members/naamloos.bmp

En nog iets anders...

Wie weet welke auto vier deuren heeft maar toch een beetje cool is....

Dus waar wat homies in kunnen maar wat toch wel stoer is om in te rijden....

Alvast bedankt voor al jullie hulp ..!

Ja, een coole wagen met vier deuren is de Savanna.

Als je hem even omtovert in de garage heb je een echte lowrider.

Een screen:

640px-Savanna.jpg

Deze kan je ook vinden op de bovenverdieping van Wang Cars.

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:

Kijk hier maar eens naar, een filmpje waarin je ziet welke auto het snelst is.

ik zelf rij trouwens graag in hotring racer, de 2e snelste auto van heel SA

Geplaatst:

Nog een snelle wagen, die getuned kan worden, met 4 deuren is de Stratum. Deze kun je ook vinden in de showroom van Wang Cars. Politie wagens hebben ook vier deuren en ze zijn behoorlijk snel.

Ik wil nog wel even kwijt dat als je de Sultan (volgens mij, ik weet niet meer precies de exacte auto, maar ik dacht de Sultan) bij Wheel Arch Angels tuned, en hem dan donkerblauw overspuit, spoiler & goede bumpers erop zet, (ik kan zo niet even de goede namen noemen van de onderdelen) dat de auto net op een Subaru Impreza lijkt. Da's een mooie en snelle racewagen, en je sex-appeal gaat er ook flink van omhoog.

Ikzelf vind de beste wagens uit San Andreas:

- Banshee, persoonlijk vind ik dat ook de mooiste wagen, zeer snel, en hij stuurt vrij goed in bochten.

- De Infernus is de snelste auto uit San Andreas, maar erg veel grip in bochten heeft ie niet. Voor rechte stukken is ie wel geschikt, maar ook niet helemaal, want de Infernus is veel te snel kapot.

- De Cheeta is snel en heeft vrij veel grip, maar ik vind hem niet zo veel grip hebben als in GTA: Vice City.

- De Turismo is ook een zeer snelle, zeer geschikt voor races met lange stukken, vind ik zelf.

- En dan vind ik zelf persoonlijk de Bullet de beste voor straatraces. Gaat niet te snel kapot, heeft zeer veel grip én is ook zeer snel.

- Maar de Flash vind ik zelf ook een lekker wagentje. Klein, maar ook zeer snel, en stuurt heerlijk door de bochten, veel grip dus. Ik vind die wagen een echte aanrader en vind hem dan ook dat ie zeker bij je straatraceauto-verzameling past.

- Euros vind ik ook een goede wagen, maar niet zo goed als de hierboven genoemde wagens, en ik gebruik hem dus ook bijna nooit. (En niet alleen omdat ik hem bijna nooit kan vinden! :puh:)

- De ZR 350 vind ik ook een zeer fijne wagen en is ook snel, maar erg geschikt voor zandweggetjes is ie niet. Veel grip heeft ie in bochten ook niet echt.

- De Super GT vind ik maar een irritante auto, hij is wel snel, maar ook niet zo héél snel. En grip heeft ie helemaal al niet. Zelfs op de rechte stukken slipt hij weleens, vooral als je op een rechte stuk een auto wil passeren, dus het is wel een heel irritante auto. Kun je nagaan hoe ie dan reageert in bochten!

Zo, dit was dan mijn verslagje over de auto's voor de straatraces ( er zijn er nog wel meer zoals de Uranus, maar die gebruik ik eigenlijk bijna nooit voor straatraces, dus...) die ik wel en niet geschikt vind.

Groetjes, :cya:;)

Bewerkt: door Pietje //

Ja, de Sultan is afgeleid van een Subaru Impreza Rally.

Je hebt juist dezelfde Blauwe Paintjob en zelfs goudkleurige velgen.

Ontopic : Ikzelf vind de Bullet erg goed, in zwart met rood spuiten en racen maar.

Ook vind ik de Turismo erg goed, die drift zeer goed over de weg.

Maar neem geen zeker geen Super-GT als je wilt driften heeft hij geen grip en draait hij 180°.

Dus neem het beste een : Cheetah, Turismo of een Bullet.

Succes verder nog, Giorgo.

Edit: Ik den er opeens aan : De Banshee is ook niet slecht.

Ik denk dat het een Viper is (lijkt er toch op :puh:) maar ik vind dit een mooie wagen en ook hij hij zeer veel grip.

Btw, de Banshee staat geparkeerd naast de Gym in San Fierro.

Bewerkt: door Giorgo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...