Arjen Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) VERSION 1.1 VERSION 1.0 ORIGINAL Bewerkt: 20 februari 2006 door Arjen Reageren
Upstream Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik vind het persoonlijk niet zo heel mooi, het lijkt net of hij een vreselijk huidziekte heeft. . Tja...meer valt er niet echt over te zeggen. Zo te zien zijn het veel filters over elkaar gegooid. Reageren
Arjen Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Bekijk het als een schilderij, iets wat iemand getekent heeft. btw. Het is maar 1 filter, met wat extra effectjes van mijzelf. Reageren
Eli R Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Je krijgt bijna precies hetzelfde effect door de layer te duplicaten, 'show edges' Filter te doen, en die op soft light te zetten. Maar desalniettemin is hij opzich wel mooi. 7/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik vind hem wel mooi gelukt, net alsof hij geschildert is... een 7/10 Reageren
The Mafia Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik vind het wel mooi een soort schilderij 8/10. Reageren
Wazuup Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik vind het persoonlijk niet zo heel mooi, het lijkt net of hij een vreselijk huidziekte heeft. .Tja...meer valt er niet echt over te zeggen. Zo te zien zijn het veel filters over elkaar gegooid. Ja, inderdaad. Maar het blijft wel leuk. Greetz Reageren
Arjen Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Je krijgt bijna precies hetzelfde effect door de layer te duplicaten, 'show edges' Filter te doen, en die op soft light te zetten. Jep, maar ik doe altijd iets extra's en als je Find Edges alleen doet krijg je het lelijk. Mja.. Thx voor jullie rates, heb ik wat aan. Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik vind hem wel mooi. Het is echt heel mooi afgewerkt. Juiste effecten gebruikt. En ik zie jou doel wat je er wou met bereiken. Het is prachtig gelukt. Misschien juist de huid nog iets anders... Maar ik geef je toch een 9/10. Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik vind het niet mis. Zelfs vind ik het erg mooi alhoewel denk ik dat het erg simpel is. Maar mij gaat het niet om het werk, maar op de uitkomst. En deze ''art'' vind ik erg netjes. Alleen.... de letters had je misschien wat meer in deze stijl kunnen doen inplaats van de opacity alleen te verlagen. Reageren
Froop Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 En deze ''art'' vind ik erg netjes. Alleen.... de letters had je misschien wat meer in deze stijl kunnen doen inplaats van de opacity alleen te verlagen. Ik denk dat hij die tekst gewoon grijs heeft gedaan. Erg creatief Arjen. De meeste mensen doen veel te moeilijk voor wat moois, maar jij doet daar niet aan mee. Ik geef je een 9, alhoewel is de huid wat "verknoeit" om het netjes te zeggen. Ga zo door, zoals altijd. Reageren
Arjen Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Misschien juist de huid nog iets anders... Hihi.. Weetje, als je zo bezig bent met je design, let je daar eigenlijk helemaal niet op. Dit is dus snel gedaan. Als ik er wat langer naar had gekeken, zou ik die armen ook bewerken. Bedankt voor uw nederige cijfers monsieurs et mada.. Ohnee, geen madames. @ Froop: Zeg maar gerust verkloot.. Ik zal eens kijken of ik het wat kan bewerken. edit// Ok, ik heb het bewerkt, nu lijkt het wat 'echter'. Bewerkt: 20 februari 2006 door Arjen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.