Davina020 Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik zijn in Mullholland 2 savehouses en als je naar binnen gaat is het interrieur heel anders dan op de introfilm van San Andreas. Dus mijn vraag is of het interiuer verandert als je verder komt in het spel of is het in het intro filmpje gewoon anders? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Wat bedoel je eigenlijk want de interiueren veranderen niet. Reageren
Davina020 Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik zal straks effe kijken waar ik dat filmpje vandaan heb op welke site ik die heb gezien want daar zie je dat het een heel andere interieur heeft en ik ben eigenlijk nog maar aan het begin van het spel maar ik had een paar cheats gebruikt :$ dus kon ik dat huis kopen en toen ik dat filmpje zag zag ik dat het daar een heel ander interiuer had dus ik dacht als je wat verder in het spel bent verandert het dan? Maar ik kijk wel effe voor je waar dat filmpje staat want ik heb het ooit opgeslagen in mijn windows mediaplayer. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 als je wat verder in het spel bent verandert het dan? Nee hoor. Alle huizen hebben een verschillend interieur. Sommige zijn heel luxe, bijvoorbeeld een hotel. Sommige zijn wat armer (denk aan huis van de Grove St.) en somige zijn gewoon een vrij netjes en luxe huis (denk aan het huis aan het strand "Santa Marina Beatch". Zo hebben veel huizen een verschillend interieur! Reageren
Davina020 Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Je kan het filmpje hier bekijken: http://www.rockstargames.com/sanandreas/tr...er1_640x480.wmv Je ziet het huis wat ik bedoel in de 0:58 seconden. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Oh dat je huis is gewoon verlicht maar het filmpje is ook voor de release ze kunnen iets hebben aangepast. Reageren
Davina020 Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Het interiuer van dat Mullholland house is ongeveer hetzelfde als die van sante maria beach bij mij. Maar tottaal niet zoals dat filmpje maar goed het kan natuurlijk ook omdat ik die cheats heb gebruikt want ik ben eigenlijk nog maar in het begin van het spel bij die ryder missies of misschien omdat ik pc spel heb? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Oh dat je huis is gewoon verlicht maar het filmpje is ook voor de release ze kunnen iets hebben aangepast.Nee hoor GTA-liefhebber. Dat huis ligt daar bij Vinewood, vlakbij Madd Dogg Mansion.Volgens mij het dat savehouse zo Willowfield. Je vind het ten noorden van Los Santos, het heeft ook een zwembad in de tuin. Aan de achterkant staat zelfs een mini-grasmaaier (mower). ook omdat ik die cheats heb gebruikt want ik ben eigenlijk nog maar in het begin van het spel bij die ryder missies of misschien omdat ik pc spel heb? Dat heeft totaal geen effect op het interieur van een Savehouse. Cheats bedoel ik dan. Als je met de Los Santos missies bezig bent, in jou geval Ryder, dan kun je de savehouses al bezichtigen. Dit is ook een trailer, het is mooier voorgedaan danin het echt. Zo'n filmpje is voor de verkoopcijfers . Bewerkt: 20 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Davina020 Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Oke bedankt dan weet ik dat. Tja niet aan gedacht maar erg logisch ja dat ze het voor de reclame wat mooier maken. In ieder geval bedankt voor de reacties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.