Jump to content

Welke Tony Hawk game vind jij het beste?

Welke Tony Hawk game vind jij het beste?  

89 leden hebben gestemd

1. 1. Welke Tony Hawk game vind jij het beste?

• THPS 1
      4
    • THPS 2
      7
    • THPS 3
      6
    • THPS 4
      8
    • THUG
      10
    • THUG 2
      15
    • THAW
      25
    • THAS
      3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Welke vind jij het beste? Vertel ook waarom.

Ik vind THPS 2 het beste. De 'opdrachten' die je moet doen vind ik het leukst. Maar vooral de tricks vind ik het beste uitgebeeld van allemaal. De Kickflip bijv, die ziet er het realistischt uit. Het uiterlijk van het spel in misschien nog wat hoekig maar dat vind ik niet het belangrijkst.

Voor de duidelijkheid:

THPS 1 = Tony Hawks Pro Skater 1

THPS 2 = Tony Hawks Pro Skater 2

THPS 3 = Tony Hawks Pro Skater 3

THPS 4 = Tony Hawks Pro Skater 4

THUG = Tony Hawks Underground

THUG 2 =Tony Hawks Underground 2

THUG 2R =Tony Hawks Underground 2 Remix

THAW = Tony Hawks Americans Wasteland

THAS = Tony Hawks Americans Sk8land

THDJ = Tony Hawks Downhill Jam

THP8 = Tony Hawks Project 8

THPG = Tony Hawk's Proving Ground

Bewerkt: door Ferre
  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ferre

5

• ACID

5

• Piet-Herr

3

• Groot-Duimpje

3

Geplaatst:

Mijn favoriet is nog steeds Tony Hawks Underground, die heeft het beste en realistische verhaal. Maar Tony Hawks American Wastland speel ik het meest, die is ook wel vet. Vooral dat je al die dingen voor het skaterpark moet verzamelen....

Geplaatst:

Met die nieuwe dingen begint THPS een beetje op een streetsportverzamelgame te lijken.

Ik heb de meeste echte goeie skate dingen gevonden in deel 3, die ik daarom ook de leukste vind!

Ik hoef geen grote stad om in rond te skaten en achter auto's aan te sprinten, daarvoor speel ik wel

GTA!

Daarom vind ik THPS 3 de beste :engel:

Geplaatst:

Tengenwoordig speel ik geen Tony Hawks meer.

Begint ook een beetje saai te worden , ik speel de wat grotere games , bijv. Battlefield 2.

Maar toch gaat mijn stemmetje naar : Tony Hawks Americans Wasteland (THAW).

Geplaatst:

Ik vind THUG de leukste, met de vernieuwing tegenover de vorige delen, zoals lopen, tricks maken, decks maken, enz. en er zaten veel leuke levels in.

Verder vind ik THPS 3 erg leuk wegens de hippe levels, maar de meeste levels uit THUG II waren ook wel leuk, het is vooral hip dat toen ik het spel speelde (dit najaar) ik pas in Barcelona was geweest en ik in de herfst naar Berlijn zou gaan.

Pluspunt van THUG II is ook dat er levels uit THPS 3 in zitten :D

Geplaatst:

Ik heb niet gestemd, want ik vind THUG 1 en 2 en wasteland het beste, in ieder geval dat denk ik, want ik heb ze nooit gespeeld maarwel een keer gezin in een blad!

Geplaatst:

Leuk topic. Ik ben zelf een grote Tony Hawk-fan en heb elke Tony Hawk nu in bezit voor de PS en PS2. Ik heb op het eerste deel gestemd omdat dat mijn (onvergetelijke) kennismaking met de serie was. In dit deel vind ik de levels ook het leukst. Voor de rest speel ik Tony Hawk's UG 2 soms ook nog online en probeer mij record van 30 miljoen te overtreffen.

Geplaatst:

Ik heb zelf ook 1 Tony Hawk spel.

Namelijk: Tony Hawk Underground 2.

Ik denk dat ik dit ook wel de mooiste vindt van de hele reeks.

Ik vind het erg leuk om door de stad te skaten en dan stunts maken. _O_

Geplaatst:

Tony Hawk Underground.

2e lijkt er te veel op was daardoor saai, american wasteland heb ik nog niet gespeeld :N

:cya:

Geplaatst:

net zoals mazzeltje tony hawk underground 2 maar ik speel het al erg lang niet meer te makkelijk spel vind ik personelijk :sigaar:

Geplaatst:

Ik vind THUG2 het best, hier zit namelijk de meeste humor in. THAW lijkt mij opzich ook wel leuk, maar die heb ik nog nooit gespeeld, dus kan ik er niet over oordelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...