Jump to content

Welke Tony Hawk game vind jij het beste?

Welke Tony Hawk game vind jij het beste?  

89 leden hebben gestemd

1. 1. Welke Tony Hawk game vind jij het beste?

• THPS 1
      4
    • THPS 2
      7
    • THPS 3
      6
    • THPS 4
      8
    • THUG
      10
    • THUG 2
      15
    • THAW
      25
    • THAS
      3

Recommended Posts

Geplaatst:
Welke vind jij het beste? Vertel ook waarom.

Ik vind THPS 2 het beste. De 'opdrachten' die je moet doen vind ik het leukst. Maar vooral de tricks vind ik het beste uitgebeeld van allemaal. De Kickflip bijv, die ziet er het realistischt uit. Het uiterlijk van het spel in misschien nog wat hoekig maar dat vind ik niet het belangrijkst.

• Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ferre

5

• ACID

5

• Piet-Herr

3

• Groot-Duimpje

3

Geplaatst: (bewerkt)
zijn de maps groter bij thaw ?

Je bent in Los Angeles, en moet door de hele stad. Volgns mij is het wel groot (ik heb het spel zelf niet).

Kijk anders even hier

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

ik vind die spellen bijna net zo leuk als gta :) thuw is de leukste en ik HAD eerst ds met american sk8land en die was ook wel vet voor een ds dan ik vindf ze zo leuk omdat ik zelf ook skateboard

Geplaatst:
Welke vind jij het beste? Vertel ook waarom.

Ik vind THPS 2 het beste. De 'opdrachten' die je moet doen vind ik het leukst. Maar vooral de tricks vind ik het beste uitgebeeld van allemaal. De Kickflip bijv, die ziet er het realistischt uit. Het uiterlijk van het spel in misschien nog wat hoekig maar dat vind ik niet het belangrijkst.

Voor de duidelijkheid:

THPS 1 = Tony Hawks Pro Skater 1

THPS 2 = Tony Hawks Pro Skater 2

THPS 3 = Tony Hawks Pro Skater 3

THPS 4 = Tony Hawks Pro Skater 4

THUG = Tony Hawks Underground

THUG 2 =Tony Hawks Underground 2

THAW = Tony Hawks Americans Wasteland

THAS = Tony Hawks Americans Sk8land

Ik vind het Tony Howk American Wasteland omdat de trucs en de opdrachten goed zijn+je kan je eigen persoon keizen tussen acht persoonen,dat is de rede waarom dat ik THAW(tony hawk american wasteland)de beste tony hawk vind :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Th2 en THAW allebei heel goed.. maar heb toch voor TH2 gekosen,,, het eerste echt goeie deel van de serie.. en naa 7 delen begint het een beetje een Fifa effect te worden

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Zeker wel American Wasteland want je hebt egt superveel dingen om te doen en veel ruimte om rond te skate, maar de 1ste is ook wel col gewoon egt de originele.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik heb op tony hawk underground 2 gestemt want die heb ik zelf en is zeker vet met al dingen die ze mollen dat is zeker vreet :bier:

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Eigenlijk vind ik nog steeds THDJ het best, het is leuk en mooi voor de Wii. Hopelijk in de DS versie net zo. De graphics zijn al zo mooi, ik kan niet wachten om het te kopen. Iig voor de Wii he. Zoveel filmpjes, ik moet hem gewoon hebben! :*D

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb THPS4 maar ik vind THPS2 de leukste omdat dat het leukste interieur heeft.

Zoals die School bij THPS2 vind ik geweldig :) of Marseille :*D

De nieuwe Tony Hawk's ben je beu na een tijdje vind ik :(

Weet er iemand waar Je THPS2 nog kan kopen ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...