Jump to content

GTA SA geeft foutmelding

Recommended Posts

Geplaatst:

Hej luidjes..

Laatst deed mijn GTA SA het niet meer.. toen heb ik de .set file gekopieerd van me broer van zijn User files.

Toen startte hij weer op

Maar als ik zeg maar bij het San andreas beginscherm kom (met die tekeningtjes , voor het menu) Kapt hij ermee..

Dan zegt hij... bllbalbalblabla er is een fout optreden... balbababa rapport verzenden, niet verzenden.

WIE KAN MIJ HELPEN?? :?

Geplaatst:

Het kan al helpen om de dvd even goed schoon te maken en het spel opnieuw te installeren. Dan doet hij het vast weer, want je hebt alle originele files. Je foto's en savegames blijven er dan gewoon op staan.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey.

Allereerst zou ik proberen om San Andreas opnieuw te installeren, als je GTA: San Andreas Illegaal gedownload hebt mogen wij je hier niet verder helpen. Kijk ook even of er eventueel een kras op je CD zit, of zo'n (vet)vlek.

Geeft hij trouwens ook nog een specifieke fout? Dat er een Pop-Up komt waarop de fout wordt genoemd, en dan bedoel ik niet dat 'Rapport Verzenden' schermpje.

Succes hè! (Doet hij het bij je broer wel?)

The Flying Dutchman was me voor.

Nog 'n edit:

Bij Crack's en Illegale dingen mogen we niet helpen

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:

HIjs origineel

maar heb alleen die CD crack

En hij geeft niet nog een fout naast die Rapport verzenden blabala

maar ik ga nu PC rebooten ,,, kijken of dat helpt

Geplaatst:

Je zult hem denk ik toch echt wel opnieuw moeten installeren. En daarvoor heb je toch echt de dvd nodig. En als je een origenele versie hebt, neem ik aan dat je de dvd hebt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...