Xseron Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Hej luidjes.. Laatst deed mijn GTA SA het niet meer.. toen heb ik de .set file gekopieerd van me broer van zijn User files. Toen startte hij weer op Maar als ik zeg maar bij het San andreas beginscherm kom (met die tekeningtjes , voor het menu) Kapt hij ermee.. Dan zegt hij... bllbalbalblabla er is een fout optreden... balbababa rapport verzenden, niet verzenden. WIE KAN MIJ HELPEN?? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Het kan al helpen om de dvd even goed schoon te maken en het spel opnieuw te installeren. Dan doet hij het vast weer, want je hebt alle originele files. Je foto's en savegames blijven er dan gewoon op staan. Reageren
Xseron Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 ik heb de dvd ergens boven liggen.. ik heb de CD crack dus... helpt het misschien om PC te rebooten? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Hey. Allereerst zou ik proberen om San Andreas opnieuw te installeren, als je GTA: San Andreas Illegaal gedownload hebt mogen wij je hier niet verder helpen. Kijk ook even of er eventueel een kras op je CD zit, of zo'n (vet)vlek. Geeft hij trouwens ook nog een specifieke fout? Dat er een Pop-Up komt waarop de fout wordt genoemd, en dan bedoel ik niet dat 'Rapport Verzenden' schermpje. Succes hè! (Doet hij het bij je broer wel?) The Flying Dutchman was me voor. Nog 'n edit: Bij Crack's en Illegale dingen mogen we niet helpen Bewerkt: 20 februari 2006 door ViceAgent Reageren
Xseron Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 HIjs origineel maar heb alleen die CD crack En hij geeft niet nog een fout naast die Rapport verzenden blabala maar ik ga nu PC rebooten ,,, kijken of dat helpt Reageren
ikt Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Neee! Stop de échte cd erin! Misschien kwan he door die crack. Bewerkt: 20 februari 2006 door ikt Reageren
Xseron Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 maar met die crack heb ik em ook al een tijd gespeeld Reageren
ikt Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Probeer gewoon een paar keer met CD. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Je zult hem denk ik toch echt wel opnieuw moeten installeren. En daarvoor heb je toch echt de dvd nodig. En als je een origenele versie hebt, neem ik aan dat je de dvd hebt? Reageren
Blu3ice Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Wil je eens de volledige foutmelding geven? Dan pas kunnen we je helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.