DenkaanHenk Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Er staat bij de rader in San Fierro ook een silvere beker. Waneer kan ik die doen ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Er staat bij de rader in San Fierro ook een silvere beker.Waneer kan ik die doen ? Vanaf het begin dat je in San Fierro kunt komen. Hier kun je een evenement spelen. Dat evenement heet Blood Bowl (klik). Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 En nog eens harstikke bedankt Ruurd. En ik heb nog een vraag. Die zwarte gangs in San Fierro. In china town. Vallen me telkens aan. Ik loop gewoon voorbij. En ze schieten me al dood. Heeft iemand tips om het best tegen hun te aanvallen ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Waarschijnlijk heb je hun ooit eens vermoord of aangevallen. Nu zullen ze jou voor altijd aanvallen. Jij kunt ze niet "uitroeien". Je zult er mee moeten leven dat ze jou altijd afschieten, of jou bekogelen. Verder moet je gewoon zo snel mogelijk de missies halen, daarna kom je er toch nooit meer . Succes Henk! Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) En nog eens harstikke bedankt Ruurd.En ik heb nog een vraag. Die zwarte gangs in San Fierro. In china town. Vallen me telkens aan. Ik loop gewoon voorbij. En ze schieten me al dood. Heeft iemand tips om het best tegen hun te aanvallen ? Je kan het best niet door die straten dan gaan. Ze kunnen het niet inhouden om jou te vermoorden. Je kan ook beter niet in de weg van hun staan. Dan ben je sneller dood. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Edit:Te laat. Ruurd was me net voor. Bewerkt: 21 februari 2006 door gtaboy107 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Thanx jongnes. En nog een vraag. Die licht blauwe gangs in San Fierro. Als ik op ze schiet peren ze hem altijd. Hoe kun je ze laten vechten ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Thanx jongnes. En nog een vraag. Die licht blauwe gangs in San Fierro. Als ik op ze schiet peren ze hem altijd. Hoe kun je ze laten vechten ? In San Fierro kun je geen gang-wars doen. Deze kan je alleen in Los Santos doen tijdens en na een bepaalde missie. Sommige mensen hebben dan ook wel een geweer bij zich, die zullen wel terug schieten. De rest heeft de broek al vol met ... dus die zijn al weg Je hebt het vast over de gang: San Fierro Rifa ( http://nl.wikigta.org/index...Fierro_Rifa ). Bewerkt: 21 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
RobertSA Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 De San Fierro Rifa hebben ook niet echt heel veel wapens , ik vind ze best wel dom eiik, ze zien er wel bruut uit maar ja, Alleen Joints en Sigaren roken een 9mm op zak hebben(1 van hun) en het is een gang maaar wel de saaiste Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) En er is toch nog een gang in San Fierro ? Bewerkt: 21 februari 2006 door denkaanhenk Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Nog een vraagje. Heb je gang in San Fierro ? Zeg gelijk welke. Gevonden: Ik heb alles even voor je gelinkt. Je kunt dus op de naam van de gang klikken, om informatie daarover te vinden. De Triads, De Da Nang Boys en de San Fierro Rifa. En er is toch nog een gang in San Fierro ? Nou, Henk. Kijk eens hierboven Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 En heb je ook een sex shop in San Fierro ? Reageren
Dago58x Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Nee in Las venturas heb je er wel Reageren
SilverDust Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Je kan veder niks doen in de sex shop alleen beetje kijken wat er voor ''leuke'' spullen liggen. veder loopt de gang altijd weg. ze rijden in stallions veder zijn ze beetje suf je komt ze tegen in heel SF. Gtaboooy Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 De Traids vind ik wel cool. Maar die blauwe zijn dom. Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 En ik heb nog een vraag. Waar is de dansclub in San Fierro ? Ik kan hem echt niet vinden. Bij de stip! Ohja, Michelle wil daar ook drinken, elk ander restaurant zal ze afslaan. Als je met Michelle alleeen maar gaat daten in de dansclub dan komt het goed. Succes hé. De dansclub vind je bij de stip: Ehh, de bar tegenover de Dojo in Garcia is veel makkelijker, geen gezeur met gedans. Dat brengt alleen maar "Life's a Beach"-depressies. En als je terug naar haar garage moet neem je de Banshee die tegenover de bar staat (naast de dojo) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.