Qarizmatik Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Halloo, Als ik op start game druk krijg ik deze error: you are running a modified version of the MTA client. please reinstall Maar als ik reinstall krijg ik hetzelfde error weer.. PLZZZ help me.. Reageren
RobbertR Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Het is mischien verstandig om te lezen wat daar staat. Er staat dat je mods heb in San Andreas, dus om het probleem op telossen zou ik hem opnieuwe instaleren Reageren
Qarizmatik Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 ah sorry (: Reageren
Qarizmatik Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 En nu krijg ik steeds deze error.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 @ Starkiller doe jij eens even rustig aan ... hij is nieuw op dit forum ... misschien ook wel met GTA en dat hij nog niet zo goed weet wat hij moet doen .... ik zou zeggen installeer hem opnieuw.. en je mag niet dubbelposten .. weet je dat voor de volgende keer en ik zou even wachten tot die Fix uitkomt .... ! Reageren
Azer Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 hehe 0.5.1 is allang al geschrapt... @starkiller: hij gebruikt MTA 0.5 MTA sta in iedergeval niet toe dat je MODS gebruikt. btw geef ff aan welke GTA versie je gebruikt... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Oh ik dacht dat het over MTA SA ging .... Plus de meeste mensen spelen geen 0.5 meer denk ik !!! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Azer Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) plus de meeste mensen spelen geen 0.5 meer denk ik !!!er zijn ook mensen die zich geen SA kunnen veroorloven plus er spelen nog steeds clans wars met MTA:VC 0.5. Bewerkt: 21 februari 2006 door Azer Reageren
Qarizmatik Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 En nu krijg ik steeds deze error.. hoe los ik deze probleem op..? Reageren
Qarizmatik Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik word helemaal gekkk nu krijg ik deze error...!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.