Jump to content

hoe moet de missie death row?


cjsa

Recommended Posts

ik neem aan dat je "death row" bedoeld <_<

je "vriend" Lance word gevangen gehouden in een vuilnisbelt...neem een snelle wagen en rij zo snel mogelijk naar de vuilnisbelt (vierkant @ radar)

rijd/schiet die maffia dood....en dan moet je naar lance rennen...in die container

dan met een wagen zo snel mogelijk naar een ziekenhuis rijden want de maffia zit achter je aan.

succes

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg dat je, voordat je de missie begint, een snelle auto, of een PCJ 600 hebt, een wapen waar je goed mee overweg kunt en uiteraard full health/armor.

Race naar de Junkyard. Knal alle ventjes af. Loop naar de container (zitten nog een aantal ventjes in -> afknallen).

Dan komt er een cutscene waarin Lance van die stoel afkomt.

Breng Lance naar het ziekenhuis. Let op: Je wordt achtervolgt, dus rij snel en voorzichtig! Neem desnoods de Trashmaster.

Vlak voor het ziekenhuis rijd een andere Trashmaster vlak voor je de weg op, rijd er dus niet tegenop!

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg dat je, voordat je de missie begint, een snelle auto, of een PCJ 600 hebt, een wapen waar je goed mee overweg kunt en uiteraard full health/armor.

Race naar de Junkyard. Knal alle ventjes af. Loop naar de container (zitten nog een aantal ventjes in -> afknallen).

Dan komt er een cutscene waarin Lance van die stoel afkomt.

Breng Lance naar het ziekenhuis. Let op: Je wordt achtervolgt, dus rij snel en voorzichtig! Neem desnoods de Trashmaster.

Vlak voor het ziekenhuis rijd een andere Trashmaster vlak voor je de weg op, rijd er dus niet tegenop!

Succes!

Huh??

Dat is mij nog nooit gebeurt van die trashmaster!

The Hawk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Deze missie is heel simpel, het eerste gedeelte is nu al uitgelegd lijkt mij, maar het ontkomen van die gasten die achter je aankomen nadat je lance hebt bevrijd, dat is soms ontzettend naadje, dus wat ik altijd doe, ik pak een stinger of een comet, eentje die goed wendbaar is en ook snel, en ik rijd als volgt:

Je gaat de vuilnisbelt af, dan ga je linksaf langs de pizzatent en vervolgens ook langs de kaufman cabs(taxidinges).

Vervolgens gaat de weg naar rechts en daar...is een soort steegje/gangetje aan de linkerkant als je in de bocht bent.

Daar moet je doorheen en vervolgens rij je een open stuk asfalt op, daar ga je meteen het gras op en dat rij je uit tot je wel naar rechts moet. (dus die brede strook gras met die palmbomen op een rij.

Op een gegeven moment zul je naar rechts moeten en dan kom je op een klein parkeerplaatsje, daar moet je linksaf.

Als je dat gedaan hebt, ga je weer linksaf en volg je gewoon de weg tot aan de limousine van lovefist, daar ga je de andere grote weg op en voila, het ziekenhuis! :D

En geen spoor van die lastpakken ;)

Als ik wist hoe je screenshots in dit forum kan plaatsen, dan zou ik dat ook doen voor de duidelijkheid, maar ja <_<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
:o hoe moet je detrow doen ik snap hem niet doei

Zorg ervoor dat als je met de missie begint een SWAT bus of een OT-barracks of een Patriot voor de deur van de Malibu staat, race dan eerst naar de brug, daar rechts, langs gebouw van Avery Carrington, en vervolgens over Starfish Eiland naar Klein Haïti. Als je de weg hebt bereikt die eindigt bij de Yunk Yard neem dan een flinke aanloop en ram voluit tegen de auto aan die de ingang blokkeert. Omdat je zo'n stevige wagen hebt zullen er weinig problemen zijn met binnenkomen. Pak dan eerst een M4 en ram de dichtsbijzijnde mannetjes ondersteboven. Dan Sniper en de rest van de zichtbare mannetjes. Ga dan links van een enorme rommelhoop naar de schuur waar Lance zit. Snipe vanaf daar ook alle zichtbare mannetjes van Diaz neer en loop naar Lance toe. Tommy gaat Lance nu een preek geven waar na je Lance naar het ziekenhuis in Downtown moet brengen. Pak de auto die naast de schuur staat en zorg ervoor dat Lance ook in stapt. Op het moment dat jij de Yunk Yard uitkomt, komen er 4 Comet's van Diaz achter je aan. Zorg ervoor dat je veilig op de weg naar Downtown kunt komen en ga daar aan het einde linksaf. Bij het ziekenhuis stoppen en gehaald voor $0,00...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...