Eli R Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Ik zou het op prijs stellen als jullie deze achtergrond zouden raten EDIT: Betere kwaliteit .png: Bewerkt: 20 februari 2006 door Eli R Reageren
Upstream Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik vind het prachtig eli, heerlijk rustig met toch nog dat beetje beweging van die dino's. Het enige wat misschien een minpuntje is, is de zon, die is een beetje pixelachtig aan de randjes. Hoe maak je die dingen toch? Teken je ze eerst en scan je ze dan in, of teken je ze gewoon volledig in photoshop? Reageren
Arjen Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 B-E-A-utiful. Serieus, ik ben zeer geintereseerd in dinosaurusen en daar past dit perfect bij! Alleen een Triceratops en een T-Rex, dat betwijfel ik.. Perfect, 8.5/10 Reageren
Eli R Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik vind het prachtig eli, heerlijk rustig met toch nog dat beetje beweging van die dino's. Het enige wat misschien een minpuntje is, is de zon, die is een beetje pixelachtig aan de randjes. Hoe maak je die dingen toch? Teken je ze eerst en scan je ze dan in, of teken je ze gewoon volledig in photoshop? Ik doe alles volledig in photoshop. Maar bedankt jongens. Reageren
Ferre Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Zeer mooi! I houd wel van dino's . Alleen de rand van de zon vind ik minder mooi. Zet er ook een Stegosaurus bij 9/10 Reageren
Malle_Pietje Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Erg leuk gedaan Eli_R. Ziet er erg mooi uit. Echt waar, het ziet er perfect uit . Een 9.5. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.