Follow Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Hallo, ik zoek een goeie hosting waarmee ik mijn forum bestanden kan uploaden. Het moet wel gratis zijn, weet iemand een goeie? Alvast bedankt, SoH-Chief Reageren
X-TX Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik zou zelf voor Lycos kiezen. Zeer weinig offline, 50MB, PHP en MySQL in elk geval alles voor een forum. Het heeft alleen iets te veel reclame en als je Zoek-functie had gebruikt kwam je hier. Veel plezier met je forum. Reageren
Follow Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Die lycos is ook een beetje vreemd, want als ik die code moet invoeren zegt ie dat ie ongeldig is, maar ik typ hem zelfs goed in Edit: Eindelijk gelukt, het registreren Edit2: Lycos is niet echt wat ik zoek. Weet iemand nog er 1?? Bewerkt: 20 februari 2006 door SoH-Chief Reageren
ViceAgent Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Hey Chief. Ik heb even een lijstje voor je: Wyger Goede support, MySQL, PHP en geen reclame (Geen Popups, geen Ads), echt niets. Er zitten wel een aantal andere nadelen aan, PHP draait in Safemode dus kun je niet mailen en een aantal andere functies niet, dat maakt het niet zo geschikt voor forumhosting maar het is mogelijk. Funpic.de Klein beetje reclame, je kan wel mailen, maar het grootste nadeel is: Het is Duits, niet dat Duitsers zo erg zijn (Ronald ), maar omdat niet iedereen dat goed begrijpt. Ik denk dat Wyger er goed voor is, maar je moet dan wel de Mail functie uitschakelen.. (Er is een Mod voor PHPBB in de omloop op die site, die dit doet). Ik hoop dat dit is wat je zoekt, Succes! Reageren
Follow Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ik heb wyger nu gedaan, en alles al geupload, maar nu weet ik niet meer hoe ik verder moet, wie kan helpen. Ik dacht dat ik iets met install moets doen.. Reageren
Thabit Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Ga na je Wyger.nl link en typ er /install achter. Bijvoorbeeld: http://www.wyger.nl/usr/soh-chief/install Je kan ook je hosting doen bij ByEtHost.com, alleen een reclame balkje bovenin, bijna nooit offline en heel snel. Alles zit er op, FTP, MySQL, dè perfecte host voor een forum! Bewerkt: 21 februari 2006 door Thabit Reageren
Follow Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Ga na je Wyger.nl link en typ er /install achter. Bijvoorbeeld:http://www.wyger.nl/usr/soh-chief/install Je kan ook je hosting doen bij ByEtHost.com, alleen een reclame balkje bovenin, bijna nooit offline en heel snel. Alles zit er op, FTP, MySQL, dè perfecte host voor een forum! Nee, dat helpt niet, trouwens mijn usernaam is Follow daar En byethost deed ik gister al maar daar kreeg ik telkens upload problemen, bijvoorbeeld ging ie niet verder met uploaden en liep ie ook eens de hele tijd vast die uploader Bewerkt: 21 februari 2006 door SoH-Chief Reageren
Thabit Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Moet ik hem voor je installeren? Welke versie heb je? Reageren
Mpp Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik zou zelf voor Lycos kiezen. Zeer weinig offline, 50MB, PHP en MySQL in elk geval alles voor een forum. Het heeft alleen iets te veel reclame en als je Zoek-functie had gebruikt kwam je hier. Veel plezier met je forum. ja maar die heeft veel reclame Reageren
Follow Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Moet ik hem voor je installeren? Welke versie heb je? Is goed, ik heb versie 2.1.4 Reageren
Jarno Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Is goed, ik heb versie 2.1.4 Ik weet zeker dat je geen legale versie hebt van IPB 2.1.4, Het beste is om IPB 1.3 Final te uploaden en installeren. Deze is gratis. Zie ik verder nog iets over IPB 2.1.4. in dit topic. Sluit ik hem aangezien je hier niet over warez mag hebben. Reageren
Gangsta Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Is goed, ik heb versie 2.1.4 Ik weet zeker dat je geen legale versie hebt van IPB 2.1.4, Het beste is om IPB 1.3 Final te uploaden en installeren. Deze is gratis. Zie ik verder nog iets over IPB 2.1.4. in dit topic. Sluit ik hem aangezien je hier niet over warez mag hebben. Het spijt me als ik er even over praat, maar IPB 1.3 Final FULL kan je toch niet legaal installeren? Bij Invision Power Nederland kan je er een installeren maar dat is Trail. Het kan zijn dat ik het fout heb. Reageren
Samurai Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Is goed, ik heb versie 2.1.4 Ik weet zeker dat je geen legale versie hebt van IPB 2.1.4, Het beste is om IPB 1.3 Final te uploaden en installeren. Deze is gratis. Zie ik verder nog iets over IPB 2.1.4. in dit topic. Sluit ik hem aangezien je hier niet over warez mag hebben. Het spijt me als ik er even over praat, maar IPB 1.3 Final FULL kan je toch niet legaal installeren? Bij Invision Power Nederland kan je er een installeren maar dat is Trail. Het kan zijn dat ik het fout heb. Dat is idd een trial maar het is oneindige trial... Reageren
Jarno Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik dacht dat IPB t/m versie 1.3 gratis was. Kan dat ik fout zit. Reageren
Samurai Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik dacht dat IPB t/m versie 1.3 gratis was. Kan dat ik fout zit. Yup, het is een oneindige trial... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.