Gangsta Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Hoe bedoel je oneindig? Dus dat ze zeggen dat je 500 posts kan hebben maar je kan veel meer? Waarom zeggen ze dan dat het een Trial is? Wel bedankt voor je hulp! Reageren
Samurai Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Met die trial bedoelen ze gwn dat je geen licensies hebt(licensed to gtaforum.nl bv) Ik zal even de tekst opzoeken op de site: Onbeperkt gratis op proef: €0,00 (gratis) Je mag Invision Power Board voor een onbeperkte periode op proef proberen zonder kosten. Deze gratis proefversie bevat geen technische ondersteuning echter gratis support van derden is beschikbaar. Je krijgt van hun dus geen support... Reageren
Velaro Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Als je een goede host wilt zou je maar beter gewoon een bepaalde pakken hoor. Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Je kan met .tk reclame uitzetten via sms voor 1.10 euro. Betaal je dit eenmalig en is alle .tk reclame weg? Want wat ik nu heb ik gruwelijk irritant, een zwart scherm met reclame en een Continu to... link. Alvast bedankt, Greetz Wazuup Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Je kan met .tk reclame uitzetten via sms voor 1.10 euro. Betaal je dit eenmalig en is alle .tk reclame weg?Want wat ik nu heb ik gruwelijk irritant, een zwart scherm met reclame en een Continu to... link. Alvast bedankt, Greetz Wazuup Iemand? Reageren
Joriz Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Waarom neem je dan geen betaald domein weet je zeker dat je geen reclame hebt en kost maar een paar euro's meer. Je kan ook natuurlijk nog ergens anders een gratis domein registreren zoals bij: Lyp.nl Joynic Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ja misschien moet ik daar maar eens over nadenken. Bedankt voor je reactie. Greetz Wazuup Reageren
Upstream Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Je kan met .tk reclame uitzetten via sms voor 1.10 euro. Betaal je dit eenmalig en is alle .tk reclame weg? Want wat ik nu heb ik gruwelijk irritant, een zwart scherm met reclame en een Continu to... link. Alvast bedankt, Greetz Wazuup Iemand? Ja, dan is alle reclame weg geloof ik, volgens mij heeft Matiscus dat ook op zijn site gedaan, en zoals je ziet. Helemaal geen reclame . (als die link niet mag, dan verwijder ik hem wel weer.) Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Mooi, ik zal wel eens contact met hem opnemen. Greetz Wazuup Reageren
Argon Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Huh, ik heb het vroeger, (het kan dat dat nu niet meer zo is) gratis kunnen doen hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.