Jump to content

Een goeie hosting.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe bedoel je oneindig?

Dus dat ze zeggen dat je 500 posts kan hebben maar je kan veel meer?

Waarom zeggen ze dan dat het een Trial is? :bonk:

Wel bedankt voor je hulp! :)

Geplaatst:

Met die trial bedoelen ze gwn dat je geen licensies hebt(licensed to gtaforum.nl bv)

Ik zal even de tekst opzoeken op de site:

Onbeperkt gratis op proef: €0,00 (gratis)

Je mag Invision Power Board voor een onbeperkte periode op proef proberen zonder kosten. Deze gratis proefversie bevat geen technische ondersteuning echter gratis support van derden is beschikbaar.

Je krijgt van hun dus geen support...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Je kan met .tk reclame uitzetten via sms voor 1.10 euro. Betaal je dit eenmalig en is alle .tk reclame weg?

Want wat ik nu heb ik gruwelijk irritant, een zwart scherm met reclame en een Continu to... link.

Alvast bedankt, Greetz Wazuup

Geplaatst:
Je kan met .tk reclame uitzetten via sms voor 1.10 euro. Betaal je dit eenmalig en is alle .tk reclame weg?

Want wat ik nu heb ik gruwelijk irritant, een zwart scherm met reclame en een Continu to... link.

Iemand?

Geplaatst:

Waarom neem je dan geen betaald domein weet je zeker dat je geen reclame hebt en kost maar een paar euro's meer.

Je kan ook natuurlijk nog ergens anders een gratis domein registreren zoals bij:

Lyp.nl

Joynic

Geplaatst:

Iemand?

Ja, dan is alle reclame weg geloof ik, volgens mij heeft Matiscus dat ook op zijn site gedaan, en zoals je ziet. Helemaal geen reclame :). (als die link niet mag, dan verwijder ik hem wel weer.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...